نسخه چاپی

زمان تشكیل مجمع فدراسیون فوتبال

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده این فدراسیون در بهمن‌ماه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در مورد زمان دیدار اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش اظهار داشت: هفته آینده قرار است از دفتر وزیر درخواست ملاقات کنیم. تقویم پیش روی فدراسیون فوتبال خیلی سنگین و فشرده است و اجرای این تقویم نیاز به پول و اعتبار مالی دارد. فدراسیون باید از سوی همه نهادها حمایت شود. دولت، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک همه باید به فدراسیون کمک کنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال دچار چالش جدی هستند، گفت: اینطور نیست و وزارت ورزش از پرمخاطب‌ترین فدراسیون ورزشی حمایت می‌کند و دلش نمی‌خواهد این فدراسیون مشکل داشته باشد.

آیت‌اللهی در مورد استعفای کفاشیان که در جلسه هیئت رئیسه روز گذشته مطرح شد، گفت: چنین صحبتی مطرح نبوده است. صحبت کفاشیان این بود که اگر همه ارگان‌ها و دولت از فدراسیون حمایت نکنند و کمکی نشود ادامه کار سخت است و فرقی هم نمی‌کند چه کسی رئیس فدراسیون باشد. بدون حمایت کار سخت است.

وی در مورد حق پخش تلویزیونی لیگ برتر دوازدهم، گفت: ابتدا باید مجمع عمومی سازمان لیگ فوتبال حرفه‌ای انتخاب و تشکیل شود و آنها مسئله حق پخش تلویزیونی را پیگیری کنند.

آیت‌اللهی در مورد اینکه اکنون بازی‌های لیگ به طور رایگان پخش می‌شود یا صدا و سیما به فدراسیون پولی می‌دهد یا نه، گفت: در حال حاضر روال پرداخت حق پخش طبق همان سال‌های گذشته است و 13/5( سیزده و نیم میلیارد تومان) پرداخت می شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد زمان برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال، گفت: این مجمع عمومی فوق العاده به خاطر انتخاباتی است که باید برگزار کنیم نه استعفای کفاشیان، اول انتخاب اعضای مجمع عموم سازمان لیگ فوتبال که قرار است سازمان لیگ حرفه‌ای و آزادگان با هم ادغام شوند و دوم انتخاب نماینده هیئت‌های فوتبال در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، زیرا بهروان که اکنون نایب رئیس دوم است دیگر نماینده هیئت‌های فوتبال در هیئت رئیسه فدراسیون نیست. برای ثبت نام نامزدها برای انتخابات تصورمی‌کنم مجمع فوق العاده در بهمن ماه برگزار شود.

۱۳۹۱/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...