نسخه چاپی

مطهری: پرسپولیس فهرست مازاد ندارد/ قهرمانی در نیم فصل از اهداف ما است

عکس خبري -مطهري: پرسپوليس فهرست مازاد ندارد/ قهرماني در نيم فصل از اهداف ما است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در نیم فصل جزو اهداف كوتاه مدت ما است اما باید تا پایان فصل و رسیدن به قهرمانی كل فصل، همین روند خوب را حفظ كنیم.




به گزارش نما، حمید مطهری امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، فوتبال اظهار داشت: من نزدیک به سه سال مربی پیکان بودم و خوشحالم از اینکه می بینم آن جوانانی که ما به تیم بزرگسالان آوردیم الان به مهره‌های اصلی تیم پیکان تبدیل شدند. برای مثال نادر محمدی را من به پیکان آوردم که امروز یکی از ستون‌های اصلی پیکان است.

وی افزود: بهترین دفاع لیگ را داریم و سعی کردیم کار تاکتیکی خود را به تیم حریف تحمیل کنیم. پیکان باید به بازیکنان ما فکر کند. پیکان تیم زحمت‌کشی است و دست کم گرفتن تیم آنها تنبیه سختی برای ما خواهد داشت. می دانیم چگونه بازی کنیم و تفکراتمان را در زمین اجرا کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: شکست مقابل آلومینیوم در هفته دوازدهم لیگ، درس‌های زیادی به ما داد. روی نقاط ضعفمان کار کردیم و توانستیم آنها را برطرف کنیم و کمی وضعیت خودمان را بهبود بخشیم. قهرمانی نیم فصل جزو اهداف کوتاه مدت اما ارزشمند است. ما سوار آسانسور قهرمانی هستیم اما نباید کلید اشتباهی بزنیم و رقیبان به ما برسند. می‌خواهیم قهرمانی در نیم فصل و پایان فصل را به هوادارانمان هدیه دهیم.

بیشتر بخوانید:
سرمربی حریف پرسپولیس عزادار شد

مطهری با اشاره به شناختش از تیم پیکان تصریح کرد: مربیان در فوتبال سبک‌های گوناگونی دارند که با توجه به نیاز و ابزار سبک تیمی خود، آن را انتخاب می کند. پیکان تیمی است که فوتبال مستقیم ارائه می‌دهد و پرتاب اوت نیز یکی از تاکتیک‌های آنها است. ما برنامه‌ریزی کردیم اما این حریف است که باید به بازیکنان بزرگ و تاکتیک تیمی ما فکر کنند.

وی در مورد ابتلای محمد نوری بازیکن پیکان به ویروس کرونا اضافه کرد: امیدوارم همه سلامت باشند. آرزوی سلامتی برای محمد نوری دارم و امیدوارم او هر چه زودتر سلامت خود را بدست آورد.

مربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود چند بازیکن در فهرست مازاد این تیم قرار دارند، اضافه کرد: این روزها در مورد لیست مازاد زیاد می‌شنوم، اما هیچ فهرست مازادی نداریم. بازیکنانی مانند سعید حسین پور درخواست جدایی دادند. ما هم به خاطر اینکه این بازیکن خوب بتواند تجربه بهتری پیدا کند راضی شدیم تا او تا پایان فصل به صورت قرضی برود.

وی تاکید کرد: از سیدجلال حسینی که کاپیتان و ستون تیم است تا سایر بازیکنان، هر فردی خودش را خوب نشان دهد استفاده می کنیم. چه ۱۸ ساله چه ۳۸ ساله. در پرسپولیس بازیکنان همیشه باید مبارزه گر و جنگجو باشند و خودشان را به کادر فنی با توانایی فنی تحمیل کنند.

مطهری تاکید کرد: ما در مسابقات تیم فنی هستیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنیم. باید از این موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم و بیشتر زحمت بکشیم. به‌عنوان مربی باید تمرینات بهتری در نظر بگیریم و بازیکنان هم با تمرکز بیشتری کار را پیش ببرند تا این مشکل حل شود. همه در قالب وحدت تاکتیکی برای پرسپولیس کار می کنند.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حسین کنعانی زادگان تنها بازیکن مصدوم ما بود که آسیب دیدگی او هم به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای بازی با فولاد رخ داد اما فکر می‌کنم از هفته آینده بتواند در تمرینات گروهی شرکت کند.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...