نسخه چاپی

بازیكنان پرسپولیس عالی نبودند/ با «ژیمناستیك» موقعیت خلق نمی شود

عکس خبري -بازيکنان پرسپوليس عالي نبودند/ با «ژيمناستيک» موقعيت خلق نمي شود

كارشناس فوتبال ایران با اشاره به افت فنی تیم های لیگ برتری گفت: بازیكنان پرسپولیس در دیدار مقابل پیكان عملكرد عالی نداشتند اما توانستند به سه امتیاز مهم دست پیدا كنند.



به گزارش نما، اسماعیل حلالی درباره برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان تهران گفت: بازی پرفشاری را از پیکان دیدیم. حریف پرسپولیس در خط دفاعی با تعداد نفرات بالایی وارد زمین شده بود به همین خاطر نیاز به تنوع تاکتیکی و بازی تکنیکی در عملکرد پرسپولیس بود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان این تیم افزود: من فکر می‌کنم روز معمولی بازیکنان پرسپولیس بود و نمی‌توان به آنها نمره عالی داد. در چنین دیدارهایی نیاز به تمرکز بیشتر و خلاقیت بالای بازیکنان است.

بازیکنان پرسپولیس عالی نبودند

وی درباره تاکتیک اوت دستی پیکانی‌ها تصریح کرد: اسم این کارها که تاکتیک فنی نیست. سوال من این است چرا چنین تاکتیک‌هایی در ایران خلق می‌شود و در فوتبال روز دنیا نمی‌بینیم؟! به هر حال طبیعی است تیم‌ها وقتی عقب باشند به چنین سیستمی روی آورند اما با حرکات ژیمناستیک که نمی‌توان خلق موقعیت کرد.

حلالی ادامه داد: پیکانی‌ها ورزش دیگری برگزار می‌کردند. فوتبالیستی که بخواهد با پرتاب اوت دستی، موقعیت خطرناک گلزنی ایجاد کند قابل احترام است اما نباید عملکرد او را تاکتیک تیمی تلقی کرد.

بازیکنان پرسپولیس عالی نبودند

کارشناس فوتبال ایران درباره عملکرد تیم‌ها در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: به نظرم کیفیت فنی بازی‌ها و تاکتیک‌هایی که مربیان برای هر بازی انتخاب کردند چندان جذاب نبود. عملکرد فنی تیم‌ها و بازیکنان کاهش پیدا کرده است و میانگین امتیازاتی که تیم‌های مدعی کسب کردند پایین‌تر از حد متوسط آن در سایر لیگ‌های اروپایی است.

حلالی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان هم دچار افت شده‌اند و استعداد ویژه ای را در بازی‌های لیگ برتر شاهد نیستیم.
منبع: مهر

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...