نسخه چاپی

درخواست مهم پیروانی از هواداران پرسپولیس/ از تجمع برای عكس و امضاءگرفتن خودداری كنید

عکس خبري -درخواست مهم پيرواني از هواداران پرسپوليس/ از تجمع براي عکس و امضاءگرفتن خودداري کنيد

مدیر تیم فوتبال از هواداران این تیم درخواست كرد از تجمع برای امضاء و عكس گرفتن خودداری كنند.



به گزارش نما، افشین پیروانی با اشاره به دلتنگی تیم پرسپولیس برای هواداران اظهار کرد: نام بزرگ پرسپولیس، همواره با هوادارانش معنا پیدا کرده است. جدایی این دو از یکدیگر، یک مفهوم غیرقابل درک و امکان ناپذیر است. همه ما بی‌صبرانه منتظر روزی هستیم که بار دیگر شاهد حضور هواداران در صحنه‌های مختلف از جمله در ورزشگاه‌ها باشیم.

او ادامه داد: مجموعه پرسپولیس، به ویژه اعضای تیم از حدود یک سال قبل که این وضعیت خاص بر جهان حاکم شد، دلتنگ برخورد از نوع نزدیک با هواداران است ولی هیچ چیز بالاتر از سلامت و امنیت هواداران، جامعه و مسوولیت‌های اجتماعی که در قبال این مساله داریم، نیست.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به اتفاقات جدیدی که در این زمینه رخ داده از هواداران عزیز تقاضا داریم در تهران و شهرستان‌ها از هرگونه تجمع برای دیدار با اعضای تیم به ویژه تقاضا برای گرفتن عکس و امضاء که باعث عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌شود به طور جدی خودداری کنند.

با این کار هم سلامت و امنیت خود تماشاگران حفظ می‌شود و هم اعضای تیم را از درگیر شدن با بیماری دور می‌کند. باز هم می‌گویم حلقه اتصال بین پرسپولیس و هواداران، هیچ گاه از بین نخواهد رفت ولی باید بیشتر صبر و تحمل کنیم تا این روزها بگذرد و این ویروس برای همیشه نابود شود.

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...