نسخه چاپی

ماجرای فوت یك بازنشسته در تجمع اعتراضی بازنشستگان اصفهان

عکس خبري -ماجراي فوت يک بازنشسته در تجمع اعتراضي بازنشستگان اصفهان

فیلمی مبنی بر تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل اداره كل تأمین اجتماعی در خیابان عباس‌آباد اصفهان و برخورد و تیراندازی نیروی انتظامی با تجمع‌كنندگان كه منجر به فوت یكی از افراد شده، در فضای مجازی دست به دست شده است.

به گزارش نما ،روز گذشته فیلمی مبنی بر تجمع بازنشستگان تأمین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی در خیابان عباس‌آباد اصفهان و برخورد و تیراندازی نیروی انتظامی با تجمع‌کنندگان که منجر به فوت یکی از افراد شده، در فضای مجازی دست به دست شد و این امر واکنش افراد زیادی را به دنبال داشت.



رئیس پلیس فتای استان اصفهان ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی با عنوان برخورد نیروی انتظامی با بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به اصفهان نیست و فاقد هرگونه موضوع انتظامی است.



سرهنگ مصطفی مرتضوی افزود: این فیلم مربوط به استان‌های دیگر بوده که در هفته‌های گذشته اتفاق افتاده و این در حالی بوده که ماموری که در فیلم وجود دارد مامور نیروی انتظامی نیست و این فیلم دارای یک عنوان جعلی است.



وی پیرامون هدف انتشار این‌گونه فیلم‌های جعلی تصریح کرد: نخستین انتشار این فیلم توسط کانال‌های معاند صورت گرفت که هدف‌هایی نظیر تشویش اذهان عمومی، شایعه پراکنی، سیاه‌نمایی در جامعه و مخدوش بودن انضباط اجتماعی و امنیت عمومی را به همراه دارد.



رئیس پلیس فتای استان اصفهان خاطرنشان کرد: در تجمع بازنشستگان تامین اجتماعی در مقابل اداره کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در خیابان عباس آباد هیچ‌گونه درگیری و مقابله‌ای رخ نداده است، در حالی که این تجمعات در گذشته نیز وجود داشته و به صورت آرام هدایت شده است.



منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...