نسخه چاپی

جانباختن راننده كامیون در تصادف خونین بزرگراه آزادگان

عکس خبري -جانباختن راننده كاميون در تصادف خونين بزرگراه آزادگان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید یك دستگاه كامیون میكسر با خودروی پژو و جانباختن راننده كامیون خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از برخورد کامیون میکسر با یک دستگاه پژو و جانباختن راننده میکسر در این حادثه خبر داد.

رئیس ‌اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در ساعت ۱۶۳۰ روز گذشته یک دستگاه کامیون میکسر که با سرعت زیاد در مسیر شرق به غرب آزادگان، پل شهید کاظمی در حال تردد بود به شدت با سواری پژو برخورد کرد.

مومنی گفت: در نتیجه این برخورد کامیون میکسر واژگون شد و راننده آن پس از برخورد با شیشه جلوی وسیله نقلیه خود به بیرون پرتاب و با زمین برخورد کرد که متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

وی افزود: در این حادثه راننده پژو نیز مصدوم شد که توسط تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مومنی ادامه داد: اگر سرنشینی در صندلی عقب پژو نشسته بود به احتمال زیاد بر تعداد فوتی‌های این حادثه افزوده می‌شد.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور فاتب در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل حادثه نسبت به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

سرهنگ مومنی خاطرنشان کرد: علت این حادثه عدم توجه به جلو از سوی راننده میکسر اعلام شد که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری مربوطه شد.

مومنی از رانندگان درخواست کرد: همیشه و در همه حال توجه کافی به جلو و اطراف داشته باشند و هیچ گاه با سرعت زیاد در معابر حرکت نکرده و از تغییر مسیر ناگهانی در رانندگی جدا پرهیز کنند.
فارس

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...