نسخه چاپی

دولت فروش نفت را واقعی كرد/ دغدغه‌های مجلس درباره بودجه مرتفع شد

عکس خبري -دولت فروش نفت را واقعي کرد/ دغدغه‌هاي مجلس درباره بودجه مرتفع شد

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت بسیاری از دغدغه‌های مجلس درباره بودجه را مرتفع كرده و همچنین فروش نفت واقعی و منطقی شده است.

به گزارش نما ، محسن زنگنه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰،گفت: اقدام مجلس در رد کلیات بودجه کاملاً منطقی، دقیق و کارشناسانه بود به دلیل آنکه کمیسیون تلفیق تغییرات بسیار خوبی را در بودجه سال آینده اعمال کرد اما وظیفه دولت بود که این تغییرات را انجام دهد.

وی افزود: ارجاع لایحه بودجه سال ۱۴۰۰به دولت توسط رئیس مجلس امری منطقی بود چرا که دولت مجری است و آنان باید تغییرات در بودجه را انجام می‌دادند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی نشان داد که حاضر نیست از جایگاه و ظرفیت‌های قانونی خودش بگذرد اما امروز دولت بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از دغدغه‌های مجلس درباره بودجه را مرتفع کرده و مسیر دولت در مسیر مجلس است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت فروش نفت را منطقی و واقعی کرده و درآمدهای مالیاتی توسط خود دولت افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: ارز ترجیحی یکی از منافذ فساد بود که دولت خودش متعهد شد آن را به مرور حذف کند و لازم بود همه این تغییرات در بودجه توسط خود دولت انجام شود.
مهر

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...