نسخه چاپی

آتش تقی‌پور: بدون شك واكسن ایرانی كرونا را می‌زنم

عکس خبري -آتش تقي‌پور: بدون شک واکسن ايراني کرونا را مي‌زنم

بازیگر فیلم سینمایی خروج گفت: اگر روزی واكسیناسیون آغاز شود طبیعتا من هم واكسن كرونا خواهم زد، البته واكسن داخلی و ایرانی كرونا برای من در درجه اولویت قرار دارد و بدون شك واكسن ایرانی را می‌زنم.



به گزارش نما، آتش تقی‌پور، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به دلیل ادامه شیوع بیماری کرونا مشغول کار خاصی نیستم، چندین پیشنهاد برای سینما و تلویزیون داشته‌ام اما به دلیل کهولت سن نمی‌توانم در پروژه ای حاضر شوم، بیماری کرونا به شدت خطرناک شده و بنا به چیزی که می‌شنویم نوع جدید آن خطرناک تر است پس ترجیح می‌دهم تا وقتی که بیماری تمام نشده در کاری بازی نکنم.

وی در همین راستا ادامه داد: متاسفانه طی سال جاری بسیار از بازیگران سینما و تئاتر را به دلیل بیماری کرونا از دست دادیم، به همین دلیل می‌خواهم بگویم که به هیچ وجه نباید ویروس کرونا را شوخی گرفت، می‌دانم که دوستان تمام سعی خود برای رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام می دهند اما به هر نحو بازیگر نمی‌تواند هنگام بازی ماسک به صورت داشته باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «خروج» با اشاره به دورنمای وضعیت سینما در سال آتی تاکید کرد: طبیعتا بنده هم مثل همه دوستان و همکارانم آرزو می کنم که سال آینده بیماری کاملا ریشه کن شود، هرچند شاید این اتفاق کمی خوش بینی باشد اما امیدوارم تا تابستان سال آینده شاهد بازگشت دوران خوب سینما باشیم.

وی در همین رابطه اضافه کرد: سالی که گذشت برای بسیاری از بازیگران سال بسیار سختی بود، تعداد زیادی از پیشکسوتان عرصه بازیگری خانه نشین شدند، بسیاری ورشکست شده و بسیاری هم به مسافرکشی و شغلهای غیرمرتبط مشغول شدند، متاسفانه درد آور است که با وجود تمام این سختی‌ها حمایتی در شان هنرمندان صورت نگرفت.

وی در همین راستا اضافه کرد: خوشبختانه اخباری مبنی بر شروع واکسیناسیون شنیده می شود، اگر روزی واکسیناسیون آغاز شود طبیعتا من هم واکسن کرونا خواهم زد، البته واکسن داخلی و ایرانی کرونا برای من در درجه اولویت قرار دارد و اگر قرار بر واکسیناسیون شود بدون شک واکسن ایرانی کرونا را تزریق می کنم. در حال حاضر که یکسال از بیماری می گذرد، پزشکان و متخصصان داخلی از جانشان مایه گذاشته اند پس باید به آنها اعتماد کرده و حمایتشان کرد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر اضافه کرد: در شرایط فعلی تا شروع واکسیناسیون باید همه ما بیش از همیشه مراقب سلامت خودمان باشیم، ممکن است یک نفر با بی مبالاتی یک خانواده را را داغدار کند، بیماری کرونا من نمی گیرم و غرور نمی‌شناسد، چندی است که می بینیم برای سن‌های مختلف هم دردسر ساز شده و متاسفانه قربانی جوان هم داشته است پس باید عاقلانه رفتار کنیم تا دیگر شاهد درگذشت نزدیکانمان نباشیم.

تقی‌پور در همین رابطه خاطرنشان کرد: این نکته را بگویم که حتی اگر کرونا برود مشکلاتی که برای سینما بوجود آمده به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت، بازگشت سینما به وضعیت عادی خود به خود رخ نخواهد داد، ما نیازمند برنامه ریزی اصولی و مدون هستیم، این طور نیست که بگوییم بعد از رفتن بیماری همه چیز خودش درست می شود. امیدوارم حالا که یکسال گذشته بالاخره مسئولین فرهنگی به خودشان آمده و فکری به حال وضعیت فعلی عرصه سینما کنند.
منبع: میزان

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...