نسخه چاپی

فیروزی پوربادی در گفتگو با نما:

ریشه گرانی در ضعف نظارت و عدم كنترل قیمت ها است/ ضرورت برپایی بازارچه‌های فصلی برای كنترل قیمت ها در آستانه نوروز

عکس خبري -ريشه گراني در ضعف نظارت و کنترل قيمت ها است/ ضرورت برپايي بازارچه‌هاي فصلي براي کنترل قيمت ها در آستانه نوروز

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم گفت: گرانی های افسارگسیخته در آستانه نوروز، ریشه در ناكارآمدی دولت دربخش نظارت و كنترل قیمت ها دارد.

رحمت الله فیروزی پوربادی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: گرانی های افسارگسیخته در آستانه نوروز، ریشه در ناکارآمدی دولت دربخش نظارت و کنترل قیمت ها دارد.

وی افزود: متأُسفانه تدابیری که دولت تاکنون برای نظارت بر قیمت ها اندیشیده یا کافی نبوده و یا اصلاً اتخاذ چنین تدابیری از ریشه خطا بوده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید فروشگاه های فصلی را در این ایام گسترش دهد، تأکید کرد: یکی از راه های کنترل قیمت ها که هر ساله انجام می شد تأسیس فروشگاه های فصلی یا بهاره است که کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز توسط این فروشگاه ها تأمین می شد، اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده و دولت هم به بهانه های مختلف پاسخگو نبوده است.

فیروزی پوربادی به افزایش یارانه های معیشتی در آستانه نوروز اشاره کرد و گفت: در آستانه نوروز برای اینکه حمایتی از اقشار ضعیف به خصوص قشر کارمند و کارگر صورت پذیرد باید حتماً مبلغ واریزی کمک معیشتی را افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید بهترین راه را برای تسهیل امور معیشتی مردم برگزیند تا هم رضایتمندی مردم افزایش یابد و هم بتوانند در شرایط سخت اقتصادی به تاب آوری آنها کمک کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گف: مجلس برای حمایت از اقشار ضعیف در آستانه نوروز آماده همکاری با دولت است و حاضر مسیر قانونی آن را تسهیل کند.

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...