نسخه چاپی

بر اساس اعلام ديپلمات هاي آگاه

۶ بالگرد آمریكایی تحویل نیروی هوایی لبنان شد

عکس خبري -? بالگرد آمريکايي تحويل نيروي هوايي لبنان شد

دولت آمریكا كه پیشتر نیروی دریایی لبنان را به كشتی گارد ساحلی تجهیز كرده، 6 بالگرد نظامی را نیز اخیرا به نیروی هوایی لبنان تحویل داده است.

به گزارش نما،فارس به نقل از خبرگزاری «رویترز»، منابع دیپلماتیک امروز چهارشنبه اعلام کردند که دولت آمریکا 6 بالگرد نظامی را به نیروی هوایی لبنان تحویل داده است.

گفته می شود که این اقدام با هدف تقویت نیروهایی صورت گرفته است که مشغول مبارزه با خشونت های رو به گسترش در مرز این کشور با سوریه هستند.

یکی از منابع آگاه که تمایلی به افشای نامش نداشت، در این باره گفت: 6 عدد بالگرد « Huey 2» به عنوان بخشی از همکاری های نظامی دو جانبه به لبنان تحویل داده شده است.

بر اساس این خبر، لبنان شاهد درگیری‌هایی در بخش شمالی شهر «طرابلس» صورت گرفته است اما در عین حال درگیری ها در بیروت پایتخت لبنان و سواحل جنوبی شهر «صیدا» نیز رخ داده است.

خبر تجهیز نیروی هوایی لبنان به 6 بالگرد ساخت آمریکا در حالی گزارش می شود که بر اساس اعلام سفارت آمریکا، هفته گذشته نیز دولت واشنگتن یک کشتی 42 متری گارد ساحلی به ارزش 29.8 میلیون دلار را برای گشت زنی و حفاظت از مرز دریایی لبنان، به نیروی دریایی این کشور تحویل داد.

۱۳۹۱/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...