نسخه چاپی

چرا كاتوزیان انصراف داد؟

مصطفی​ رضاحسینی در پاسخ به اینكه چرا كاتوزیان از نامزدی در دور دوم انتخابات تهران، انصراف داده است؟،گفت: ایشان گفتند كه ادامه حضور در این عرصه را به صلاح نمی دانند و عرصه را به نیروهای جوان واگذار می​كنند.

به گزارش نما به نقل از خبر آنلاین، فهرست انتخاباتی «صدای ملت»، پنج نماینده برای حضور در دور دوم انتخابات تهران در مجلس نهم دارد.

علي مطهري، حميدرضا کاتوزيان، حسن غفوري​فرد، عليرضا محجوب و سهيلا جلودارزاده نامزدهاي منتخب «صداي ملت» بودند که به دور دوم انتخابات تهران راه يافته​اند. اما از اين ميان کاتوزيان براي حضور در اين دوره از انتخابات انصراف داد.

مصطفي​ رضاحسيني عضو فهرست انتخاباتي «صداي ملت» و نماينده شهربابک در پاسخ براي اينکه براي دور بعد انتخابات مجلس نهم، چه برنامه​ريزي​اي از سوي اين فهرست انجام شده است؟، گفت: هنوز نشستي در اين باره نداشتيم اما اميدوارم که به همان شکل مرحله اول به کارمان ادامه دهيم. براي اين منظور احتمالا فردا جلسه​اي خواهيم داشت و تصميم گيري خواهيم کرد.

وي با اشاره به اينکه علي مطهري جزء ده نفر نماينده اول تهران براي حضور در دور دوم انتخابات مجلس نهم است، افزود: اين نشان دهنده اقبال جامعه به فهرست انتخاباتي «صداي ملت» و نيازي است که در جامعه به آرمان​ها و برنامه​هاي تدويني «صداي ملت»، وجود دارد. از اين رو اين فعاليت نبايد خاموش شود و براي تعادل بخشي به بحث هاي سياسي کشور، وجود چنين برنامه​هايي لازم است.

وي در پاسخ به اينکه چرا کاتوزيان از نامزدي در دور دوم انتخابات تهران، انصراف داده است؟،گفت: ايشان گفتند که ادامه حضور در اين عرصه را به صلاح نمي دانند و عرصه را به نيروهاي جوان واگذار مي​کنند.

رضاحسيني در واکنش به اينکه گفته مي شود برخي تخريب​هاي انتخاباتي در اين تصميم کاتوزيان موثربوده است، ادامه داد: ايشان از برخي بداخلاقي ها ناراحت بودند و معتقدند براي حضور در اين عرصه، به عنوان يک تکليف عمل کرده و به دعوت رهبري انقلاب براي حضور حداکثري در اين عرصه لبيک گفته و به اين فرمان ايشان عمل کرده است.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...