نسخه چاپی

تعللی در تكمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس پذیرفتنی نیست

تعللي در تکميل بيمارستان ??? تختخوابي بندرعباس پذيرفتني نيست

استاندار هرمزگان بر تلاش جدی در سرعت بخشی روند بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس گفت: هیچگونه تعلل و كم كاری پیمانكاران و مسوولان در تكمیل این مركز درمانی پذیرفتنی نیست.

به گزارش نما ، فریدون همتی روز شنبه بازدید از پروژه مگاهاسپیتال بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس افزود: از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها جهت تامین منابع و اعتبارات برای تکمیل بیمارستان بکارگرفته شده و چنانچه مشکلی وجود دارد باید سریع برطرف شود.
وی از این طرح درمانی به‌عنوان پروژه‌ای شاخص و بسیار مهم در هرمزگان خبر داد و بیان داشت: نیازهای درمانی هرمزگان باید با استفاده از ظرفیت‌های استان رفع شود و با تکمیل زیرساخت‌های موجود می‌توان در جذب توریست درمانی اقدام کرد.
استاندار هرمزگان، با بیان اینکه هرچند این بیمارستان پیشرفت مناسبی داشته اما باتوجه به نیاز استان ضروری است به صورت جهادی در تکمیل آن تلاش شود.
همتی در بازدید از طبقه به طبقه این بیمارستان آخرین وضعیت موجود را بررسی کرد و اظهارداشت: از بین مجموعه پروژه‌های بزرگ و مهمی که در استان در حال اجراست، پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس به عنوان مهم‌ترین طرح‌ و مطالبه مردم، جهت تامین اعتبار و تکمیل تا پایان دولت معرفی شده است.
بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس از جمله طرح‌های مهم و اثر گذار در سفر دوم هیات دولت به استان هرمزگان بوده است که استاندار هرمزگان با همراهی نمایندگان مرکز استان با پیگیری پی در پی و با انتصاب نماینده‌ای ویژه برای پیگیری روند اجرایی و تکمیل آن از تمام ظرفیت‌ها برای اتمام آن تا پایان سالجاری اهتمام ویژه دارد. 

ایرنا 

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...