نسخه چاپی

حماس توقف تجاوزات صهیونیست‌ها به اماكن مقدس را خواستار شد

عکس خبري -حماس توقف تجاوزات صهيونيست‌ها به اماکن مقدس را خواستار شد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاكید كرد كه تجاوز گروه‌های یهودی به اماكن عبادتی اسلامی و مسیحی در شهر قدس اشغالی، جنایتی صهیونیستی و پایمال نمودن آشكار آموزه‌های ادیان آسمانی به شمار می‌رود.

به گزارش نما،ایسنابه نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه‌ای در واکنش به حمله شهرک نشینان صهیونیست به کلیسای "المصلبه" وابسته به مسیحیان ارتودکس در شهر قدس اشغالی و نوشتن شعارهایی اهانت آمیز به حضرت مسیح (ع) تصریح کرد: ما در جنبش حماس به شدت تجاوزات آشکار شهرک نشینان صهیونیست به این کلیسا را محکوم کرده و این اقدام را جنایتی دیگر در چارچوب جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مقدسات اسلامی و مسیحی شهر قدس می‌دانیم.

این جنبش تشریح کرد که سیاست‌های و سلوک دشمن صهیونیستی در مبارزه با ادیان آسمانی و سلب آزادی عبادت که تمامی ادیان و مکاتب و قوانین بین‌المللی بر آن تاکید دارند، نمی‌تواند هویت فلسطین را حذف کرده و آثار و نشانه‌های اسلامی و مسیحی شهر قدس را محو کند.

حماس مسوولیت تمامی عواقب و پیامدهای چنین جنایت‌هایی را متوجه رژیم صهیونیستی دانسته و از سازمان‌های مدافع حقوق بشر و انسان دوست و تمامی آزادگان جهان خواست پرده از سیاست‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی برداشته و آن را تحت فشار قرار دهند تا به تجاوزات خود علیه اماکن عبادتی مسیحی و اسلامی در شهر قدس اشغالی پایان دهد.

۱۳۹۱/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...