نسخه چاپی

مهار نشدن آتش‌سوزی مرز ماهیرود / ارسال تجهیزات خراسان جنوبی به افغانستان

مهار نشدن آتش‌سوزي مرز ماهيرود / ارسال تجهيزات خراسان جنوبي به افغانستان

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ارسال نیروها و تجهیزات به افغانستان برای مهار آتش‌سوزی مرز ماهیرود، گفت: هنوز آتش به طور كامل مهار نشده است، اما نیروها در حال تلاش برای مهار سریع‌تر هستند.

به گزارش نما ، حمید ملانوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آتش‌سوزی مرز ماهیرود در داخل خاک افغانستان است، اظهار کرد: علت آتش‌سوزی، شعله ور شدن دو مخزن سوخت در این منطقه بود.

وی افزود: در پی این حادثه والی فراه افغانستان اعلام کرد که تجهیزات کامل برای مهار آتش‌سوزی ندارد؛ بنابراین از خراسان جنوبی نیروهای آتش‌نشانی و تجهیزات لازم برای خاموش کردن آتش به این کشور اعزام شده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود یک ساعتی است که نیروها و تجهیزات استان ما به منطقه اعزام شده‌اند، اظهار کرد: هنوز آتش به طور کامل مهار نشده است، اما نیروها در حال تلاش برای مهار سریع‌تر هستند.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: از نظر تجهیزات و امکانات مشکلی نداشته و هر اندازه برای مهار این حادثه وسایل و تجهیزات نیاز باشد تامین می‌کنیم.

این آتش‌سوزی امروز در میان تانکرهای ذخیره گازوئیل در گمرک ابونصر فراهی در خاک افغانستان به وقوع پیوست که بنا بر اعلام والی فراه افغانستان، برای مهار این آتش‌سوزی تجهیزات مورد نیاز وجود ندارد.

ایسنا 

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...