نسخه چاپی

جعفری:تصمیم كمیته انضباطی دیگر برای ما اهمیتی ندارد

مدیرعامل باشگاه تراكتورسازی با تاكید بر اینكه دلیل اتفاقات صورت گرفته در بازی این تیم مقابل استقلال را باید از كفاشیان و تاج بپرسید، گفت: تراكتورسازی در بازی با استقلال مورد ظلم واقع شد و دیگر تصمیم فدراسیون و كمیته انضباطی برای ما اهمیتی ندارد.

محمدحسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال و همچنین واکنش هواداران تبریزی در خصوص تصمیمات محسن ترکی در این بازی اظهار داشت: خوشبختانه دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال به طور مستقیم از تلویزیون پخش شد و همه آن را دیدند.

وی در همین خصوص افزود: همه شایستگی تیم تراکتورسازی را دیدند و خوشبختانه توان واقعی تیم استقلال نیز البته به کمک اشتباهات داوری مشخص شد! در نهایت همگان دیدند که نتیجه بازی توسط چه کسی رقم می‌خورد.

جعفری خاطر نشان کرد: هر زمان تراکتورسازی اوج گرفت و به صدر جدول رسید یا نزدیک شد ما شاهد اتفاقاتی بوده‌ایم که در بازی با استقلال نیز رقم خورد تا صدرنشینی را از دست داده و از صدر جدول دور شویم. اینکه چرا چنین اتفاقاتی صورت گرفته را بهتر است از رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین آقای تاج بپرسید.

وی با گلایه از واکنش هواداران تیم تراکتورسازی پس از اعلام پنالتی اول به سود تیم استقلال، اظهار داشت: پس از تصمیم اشتباهی که محسن ترکی در اعلام پنالتی اول به سود استقلال گرفت و همچنین متعاقب آن اخراج حاج صفی، هواداران نباید جو سکوها را ملتهب می‌کردند و بازیکنان ما را به طور ناخواسته تحت استرس شدید و فشار روانی زیاد قرار می‌دادند. آنها اگر صبور بودند می‌دیدند که با تمرکز زیاد می‌توانیم حتی با وجود 10 نفره شدن نیز تیم استقلال را شکست دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص واکنش هواداران این تیم پس از بازی و شکسته شدن تعداد زیادی از صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز توسط آنها در خصوص تبعات این حرکات از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: تراکتورسازی در این بازی مورد ظلم واقع شد و در چنین شرایطی تصمیم فدراسیون و کمیته انضباطی دیگر برای ما مهم نبوده و فرقی به حال‌مان نمی‌کند.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد به برتری 2 بر صفر تیم استقلال انجامید. در این بازی اشتباهاتی از محسن ترکی، داور بازی سرزد که موجبات شکست تیم میزبان را فراهم آورد.

۱۳۹۰/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...