نسخه چاپی

ورشكستگی صندوق بیمه بازنشستگی

معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان بیمه سلامت با اشاره به مشكلات بیمه های درمانی در كشور، گفت: بحران آینده كشور می تواند بحران بیمه خدمات درمانی باشد.

به گزارش نما، سید عبدالله عمادی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه بحران آینده کشور می تواند بحران بیمه خدمات درمانی باشد، اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بیمه های درمانی در کشور مناسب نیست و این امر می تواند در آینده کشور را تهدید کند.

وی با بیان اینکه وضعیت منابع و مصارف صندوقها و موسسات بیمه ای در کشور متوازن نیست، گفت: متاسفانه قوانین و مقرراتی هم که در مجلس شورای اسلامی تصویب می شود علیه افزایش منابع سازمان تامین اجتماعی و سایر صندقهای خدمات بیمه درمانی در کشور است.

سرپرست سازمان بیمه سلامت ایرانیان با اشاره به اینکه متاسفانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی نگاه بخشی، زودگذر و آنی به مسئله خدمات بیمه درمانی در کشور دارند، ادامه داد: عدم توازن منابع و مصارف صندوقها و موسسات بیمه درمانی می تواند مشکلاتی را در آینده ایجاد کند.

عمادی با بیان اینکه امروز شاهد ورشکستگی صندوق بیمه بازنشستگی در کشور هستیم، تصریح کرد: هم اکنون 90 درصد از اعتبارات صندوق بیمه بازنشستگی را دولت پرداخت می کند و تنها 10 درصد از اعتبارات آن توسط خود این صندوق تامین می شود.

وی تصریح کرد: با استمرار این وضعیت در آینده چنین مشکلاتی نیز برای سایر صندوقهای بیمه درمانی کشور ایجاد می شود.

۱۳۹۱/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...