نسخه چاپی

كلوپ: باید اعتراف كنم در ضعیف‌ترین مقطع از دوران مربیگری‌ام هستم

عکس خبري -کلوپ: بايد اعتراف کنم در ضعيف‌ترين مقطع از دوران مربيگري‌ام هستم

سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از ثبت یك شكست خانگی دیگر در كارنامه تیمش اعتراف كرد كه در حال سپری كردن بدترین مقطع از دوران مربیگری خود است.


به گزارش نما، تیم فوتبال لیورپول روز گذشته (یکشنبه) در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفلید به مصاف فولام رفت و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. این ششمین باخت خانگی متوالی لیورپول در لیگ برتر بود، ‌لیورپولی که در هفت بازی اخیرش در لیگ تنها یک پیروزی کسب کرده است.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها که حالا تیمش به شدت خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در فاصله 10 هفته به پایان فصل احساس می‌کند، بعد از بازی به شبکه BBC Sport گفت: ای کاش می‌توانستم بگویم که در بدترین مقطع از دوران مربیگری‌ام نیستم، اما واقعیت این است که هستم. اما این برای من مشکل‌ساز نیست. قرار نیست که من همیشه بهترین اوقات و احوال را داشته باشم. لیورپول تیمی خارق‌العاده است. ما در فصول اخیر به طرزی خارق‌العاده موفق بوده‌ایم، اما الان وضعیتی نه چندان جالب داریم. با این حال تا زمانی که بتوانیم می‌جنگیم.

با وجود شکست مقابل فولام کلوپ گفت از عملکرد بازیکنانش مقابل تیم هفدهم جدول راضی است. او ادامه داد: خب مشخص است که بازی ما یک گل و یک کلین شیت کم داشت. از ابتدای بازی با توجه به وضعیتی که تیم ما و تیم آنها در این اواخر داشته است، مشخص بود که فولام برای ما مشکلات بزرگی به وجود خواهد آورد. مشخص بود که باید خودمان را برای یک بازی سخت آماده کنیم. بازی را خوب شروع کردیم، بازی مستقیمی هم ارائه کردیم و توسط صلاح دروازه حریف را تهدید کردیم، اما در نهایت از موقعیت‌های‌مان بهره‌ای نبردیم. بعد از آن فولام بازی خوبی ارائه کرد.

کلوپ با اشاره به غیبت مهره‌های کلیدی‌اش در خط دفاعی افزود: خط دفاعی تیم ما کاملاً جدید بود. ما به خاطر اینکه توپ‌های زیادی پشت سر مدافعان‌مان انداخته می‌شد و آنها هم در مکان‌هایی مناسب قرار نداشتند، مجبور شدیم دوندگی زیادی انجام دهیم و در نهایت به همین دلیل هم گل خوردیم. این باخت تأثیرگذار است. در شرایط معمولی من می‌گفتم که باخت یک بر صفر مشکلی نیست و اینکه این یک نتیجه عادی است، اما شرایط ما در حال حاضر عادی نیست. دریافت گل درست قبل از نیمه اول به ما ضربه سنگینی زد. ما سعی کردیم به گل خورده واکنش نشان دهیم و بازیکنانم تلاش‌شان را هم کردند. در نهایت نتوانستیم گل بزنیم و این یک مشکل بزرگ تیم ما در حال حاضر است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...