نسخه چاپی

رزمیان مقدم در گفتگو با نما:

درآمدهای لایحه بودجه اصلاحی دولت واقعی نیست

عکس خبري -درآمدهاي لايحه بودجه اصلاحي دولت واقعي نيست

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت:منابع درآمدی كه دولت در این لایحه ذكر كرده است واقعی نیست، از جمله این منابع درآمدی فروش نفت است كه فروش حدود 2.5 میلیون بشكه نفت را برای سال آینده در نظر گرفته بود؛ لذا مگر معجزه شده مه قرار است در سال آینده شاهد فروش این مقدار نفت باشیم.


حسن رزمیان مقدم، نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: اینکه بگوییم در لایحه بودجه 1400 سهمی برای توسعه و بهبود وضعیت کسب و کارها و اشتغال ملی در نظر گرفته نشده اشتباه است، اما آنچه که در نظر گرفته شد، مطلوب مجلس شورای اسلامی نیست.

وی افزود: لایحه بودجه ای که کمیسیون تلفیق اصلاحش کرده و به صحن ارسال کرده، با لایحه ای که دولت ارائه داده متفاوت است و تعدیل شده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع درآمدی که دولت در این لایحه ذکر کرده است واقعی نیست، گفت: از جمله این منابع درآمدی فروش نفت است که فروش حدود 2.5 میلیون بشکه نفت را برای سال آینده در نظر گرفته بود؛ لذا مگر معجزه شده مه قرار است در سال آینده شاهد فروش این مقدار نفت باشیم.

رزمیان مقدم خاطرنشان کرد: اما در کل آنچه را که مطلوب ما بود در این لایحه لحاظ نشده، البته هرچند اصلاحاتی در آن صورت گرفته اما با مطلوب ما فاصله دارد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...