نسخه چاپی

رحمت نوروزی در گفتگو با نما:

غرب در قبال برجام هرروز بهانه تراشی می كند

عکس خبري -غرب در قبال برجام هرروز بهانه تراشي مي کند

نماینده مردم علی آباد در مجلس یازدهم گفت: غربی ها برای اینكه تعهداتشان عمل نكنند هرروز بهانه های متفاوتی را می آورند اما ما باید سازوكاری را تعریف می كردیم كه آن ها به تعهداتشان پایبند باشند.


رحمت نوروزی، نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، درباره اقدام اخیر اروپایی ها در صدور بیانیه علیه ایران اظهار داشت: به برکت وجود انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ جمهوری اسلامی راهی را در پیش گرفته که اثرگذاری آن برای همه دنیا ثابت شده است و این همه در سایه سار نعمت ولایت باید روز به روز بیشتر شود.

وی افزود: مباحثی را که رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری مطرح کرده اند باید برای مجلس و دولت فصل الخطاب باشد؛ زیرا هرگاه ما روی آرمان هایمان ثابت قدم ایستادیم، به توفیقات بسیاری دست پیدا کرده ایم و توانسته ایم از مواضع و آرمان های نظام با اقتدار دفاع کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی، نظام باید مراحل پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کند، گفت: امروز دشمنان نگران عظمت قدرت علمی ایران هستند و فکر نمی‌کردند که ایران بتواند به چنین پیشرفت های علمی دست یابد و علی رغم سختی هایی که مردم تحمل می کنند، این راه همچنان ادامه دارد.

نوروزی با بیان این مطلب که بعد از خروج آمریکا از برجام اروپایی‌ها به تعهدات خود پایبند نماندند، تأکید کرد: در شرایطی که آمریکایی‌ها شروط 9 گانه را اعلام کردند ما همان زمان هم گفتیم که به دنبال سلاح هسته ای نیستیم و براساس فتوای رهبر انقلاب این عمل را حرام می‌دانیم اما به خاطر فناوری هسته ای و فوایدی که این دانش برای ما دارد، نمی توانیم از دانش هسته ای چشم پوشی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: غربی ها برای اینکه به تعهداتشان عمل نکنند هرروز بهانه های متفاوتی را می آورند اما ما باید سازوکاری را تعریف می کردیم که آن ها به تعهداتشان پایبند باشند؛ لذا اقدام اخیر مجلس در تصویب طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها به نوعی اقدام بازدارنده جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که سبب خواهد شد تا اروپایی ها بیش از این در برابر ایران، قلدرمآبانه رفتار نکنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت امروز ما این است که باید تمام تحریم ها برداشته شود و این یکی از شروط ما برای بازگشت آمریکا به برجام است و استراتژی جدیدی را در قبال برجام نمی پذیرد.نوروزی بیان داشت: تا زمانی که انسجام و وحدت میان مردم و دستگاه های حکومتی وجود دارد و به خصوص اگر میان دولت و مجلس وحدت رویه وجود داشته باشد، تمامی اقداماتی که اروپایی ها در قبال برجام و یا حتی صدور بیانیه های ضدایرانی انجام می دهند، بی اثر خواهند شد.

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...