نسخه چاپی

پروژه جدید جریان اصلاحات برای جلب نظر و آرای مردمی

وقتی اصلاح طلبان به جای پاسخگویی مدعی می شوند

عکس خبري -وقتي اصلاح طلبان به جاي پاسخگويي مدعي مي شوند

یكی از قدیمی ترین شگردهای جریان اصلاح طلب در زمانی كه مسئولیت ها را بر عهده دارند و علی رقم ادعاهایشان در زمان انتخابات عملكرد بسیاز ضعیفی از خود به جا می گذارند فرار رو به جلو و قرار گرفتن در جایگاه مدعی به‌جای پاسخگویی است.

شیما احمدی- به گزارش نما یکی از قدیمی ترین شگردهای جریان اصلاح طلب در زمانی که مسئولیت ها را بر عهده دارند و علی رقم ادعاهایشان در زمان انتخابات عملکرد بسیاز ضعیفی از خود به جا می گذارند فرار رو به جلو و قرار گرفتن در جایگاه مدعی به‌جای پاسخگویی است.
در حالی که در دوره ی دولت تدبیر و امید مردم در شرایط بسیار بد اقتصادی به سر می برند و مردم برای خرید مایحتاج اولیه خود مجبور هستند در صف های طولانی بایستند. اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور به تعریف و تمجید از سیاست‌های دولت پرداخته و می‌گوید: «در فروش نفت نه یک دلار تلف شد، نه بابک زنجانی ساختیم. همچنین محسن رنانی یکی از فعالین اقتصادی اصلاح طلب مشکلات معیشتی مردم را به قانون اساسی کشور گره می زند و با ترسیم کردن یک فضای تیره و تار از جامعه علت مشکلات را «اشکالات ساختاری» معرفی می‌کند
در جنگ رسانه ای و بازی های سیاسی برای انحراف اذهان مردم و تطهیر خود می توان به راحتی از نبود بابک زنجانی در دولت سخن به میان اورد اما این در حالی است که بسیاری از نزدیکان دولت همانند «حسین فریدون» (برادر رئیس‌جمهور)، «مهدی جهانگیری» (برادر معاون اول رئیس‌جمهور)، «شبنم نعمت‌زاده» (دختر وزیر اسبق صمت)، «هادی رضوی» (داماد محمد شریعتمداری، وزیر کار)، «مهدی آخوندی» (پسر عباس آخوندی وزیر سابق راه) و ... در حال حاضر به جرم فساد اقتصادی در زندان به سر می‌برند.
هرچه به زمان انتخابات ریاست جمهوری 1400 نزدیک تر می شویم سیاسی کاری جریان اصلاح طلب برای فرار از عملکرد ضعیف خود هم بیشتر می شود مردم باید هوشیار باشند که گول جریانات رسانه ای را نخورده و به انتخابات درست دست بزنند

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...