نسخه چاپی

اشتری: ان‌شاءالله رئیس‌جمهوری انتخاب شود كه بیشترین خدمت را به مردم كند

اشتري: ان‌شاءالله رئيس‌جمهوري انتخاب شود که بيشترين خدمت را به مردم کند

رئیس پلیس كشور گفت: ان‌شاءالله انتخابات امن و پرشوری خواهیم داشت و مردم كسی را انتخاب خواهند كرد كه بتواند با روحیه انقلابی و جهادی بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهد و بتواند روی پای خود بایستد.

به گزارش نما ، سردار اشتری صبح امروز در مراسم دانش‌آموختگی فراگیران آموزشگاه‌های علمی - تخصصی نیروی انتظامی در ستاد این نیرو ضمن گرامیداشت یاد شهدا و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در مراکز آموزشی نیروهای مسلح، دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی به خوبی انجام شده است.

رئیس پلیس کشور با بیان اینکه یکی از وظایف نیروی انتظامی ارتقاء نظم، آرامش و اخلاق در جامعه است، افزود: وظیفه ما دفاع از حقوق مردم، حمایت از مظلوم، جلوگیری از ایجاد ظلم، تعدی و تجاوز به حقوق مردم و احقاق حق است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: نیروی انسانی هر سازمان بالاترین سرمایه هر سازمان است و ما باید توجه ویژه‌ای به کارکنان داشته باشیم، باید با مهارت‌افزایی و کسب تجربه بتوانیم بیشترین خدمت را به مردم عزیز ارائه دهیم.

وی ادامه داد: برای اینکه بخواهیم از سرمایه بزرگ انسانی خود خوب استفاده کنیم باید دوره‌های آموزشی ما بر اساس موازین دینی، اخلاقی، انقلابی، دینی و تخصصی باشد؛ حرفه‌ای‌گرایی که از اساسی‌ترین موضوعات در دوران آموزش نیروها است و باید در مقوله آموزش سرمایه‌گذاری خوبی انجام شود.

اشتری با تاکید بر اینکه باید در طول خدمت، نیروهای به‌روز شوند و همواره آموزش ببینند، خاطرنشان کرد: ما پلیسی می‌خواهیم که در عین حال با روحیه جهادی، با فناوری‌های روز آشنا باشد.

فرمانده نیروی انتظامی متذکر شد: ماموریت پایان سال و شروع سال جدید را در پیش‌رو داریم، در یک سال گذشته به دلیل شرایط خاص کشور و درگیر بودن با ویروس منحوس کرونا، نیروی انتظامی آماه‌باش بوده است، یک سال گذشته، سال پرافتخار برای مردم و همکاران در نیروی انتظامی بود و کشور شرایط بسیار سختی داشت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نیروی انتظامی توانست در کنار مردم حضور پیدا کند، تصریح کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم باشند، در حوزه‌های مختلف اقدامات خود را انجام دادیم.

وی یادآور شد: در این مدت، در بحث برخورد با محتکران، تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی، ضدعفونی کردن معابر، در اختیار دادن امکانات بیمارستهای نیروی انتظامی به مردم و کنترل ترددها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت.

اشتری یادآور شد: امروز به مردم و همکاران خود می‌گوییم، نیروی انتظامی برای حفظ نظم آرامش و امنیت در کنار مردم و در تمام عرصه‌ها حضور دارد، امروز خود را حافظ ارزشهای انقلاب اسلامی، و جان، مال و ناموس مردم می‌دانیم، خدا را شاکریم که خدمت‌گذار مردم هستیم.

رئیس پلیس کشور افزود: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بر اساس نظرسنجی‌های مختلف افزایش پیدا کرده، خود را برای انتخابات آماده می‌کنیم، امنیت انتخابات برعهده ما است، ان‌شاءالله انتخابات امن و پرشوری خواهیم داشت و مردم کسی را انتخاب خواهند کرد که بتواند با روحیه انقلابی و جهادی بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهد و بتواند روی پای خود بایستد و مانند گذشته بتوانیم در مقابل تمام زورگویی‌ها و قلدری‌های امریکا و ایادی آنها ایستادگی کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور مقتدر و باثبات است، گفت: اگر لطف الهی، هدایتهای مقام معظم رهبری و رشادتهای شهید حاج قاسم سلیمانی نبود امروز آرامش را در منطقه، عراق، سوریه و لبنان نداشتیم، حضور ایشان امنیت‌بخش بود. باید راه شهدای نیروی انتظامی را ادامه دهیم.

تسنیم


۱۳۹۹/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...