نسخه چاپی

بیمه هفت هزار كارگر ساختمانی فاقد شرایط در لرستان حذف شد

بيمه هفت هزار کارگر ساختماني فاقد شرايط در لرستان حذف شد

مدیركل تامین اجتماعی لرستان گفت: بیمه هفت هزارو ۵۱۶ نفر از كارگران ساختمانی فاقد شرایط در استان حذف شده است تا افراد واقعی از این بیمه بهره مند شوند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی لرستان ، "منوچهر گودرزی" در دیدار با فعالان کارگری و بازنشستگان با اشاره به اینکه کارگران ساختمانی از ضعیف ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند، اظهار داشت: اکنون بیش از ۲۵ هزار کارگر ساختمانی فعال در سطح استان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح توقف صدور دفترچه درمانی افزود: نهادینه کردن این طرح می تواند علاوه بر کاهش هزینه های سازمان به تسهیل فرایند خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران کمک کند.

جمعیت بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در لرستان ۲۲۱ هزار نفر و با احتساب اعضای خانواده ۶۵۰ هزار نفر هستند.

۸۰ هزار مستمری بگیر اصلی در سه حوزه بازنشستگان، بازماندگان و ازکارافتادگان با حدود ۲۵۰ هزار نفر افراد تحت پوشش نیز از خدمات این سازمان بهره مند هستند که در مجموع بیش از ۹۰۰ هزار نفر در در قالب اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماعی لرستان قرار دارند.

سه بیمارستان شامل بیمارستان ٢٥٦ تختخوابی خرم آباد، بیمارستان کوثر بروجرد، بیمارستان نرگس دورود و ٢ پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی آیت اله کمالوند خرم آباد و آیت اله بروجردی شهرستان بروجرد و همچنین هفت درمانگاه در شهرهای الیگودرز، ازنا، دورود، کوهدشت، پلدختر و خرم آباد به عنوان مراکز درمانی تامین اجتماعی در خدمت بیمه شدگان تامین اجتماعی لرستان است.

ایرنا 

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...