نسخه چاپی

پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان در خراسان جنوبی آغاز شد

پنجمين مرحله رزمايش همدلي و احسان در خراسان جنوبي آغاز شد

مدیركل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی گفت: پنجمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان در قالب توزیع ٩هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به كار كرده است.

به گزارش نما ،  سید مجتبی موسوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به مناسبت ایام خجسته رجب، شعبان و فرا رسیدن سال جدید این مرحله از رزمایش در قالب توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در سطح استان آغاز به کار کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خراسان جنوبی  ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی را گروه‌های جهادی، خیرین و سازمان مردم نهاد بومی منطقه در نقاط محرومی که شناسایی شده است بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تأمین بسته‌های معیشتی و بهداشتی و توزیع مناسب و رایگان ماسک به مبارزه با این بیماری منحوس برخاسته است.

وی بیان داشت: همچنین پیرو تاکیدات  مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب دیدگان از کرونا، ستاد اجرایی در چندین مرحله رزمایش همدلی و احسان در مراحل مختلف به ارزش ریالی بیش از ١٥میلیارد تومان در استان اجرا کردیم.

موسوی با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی شامل اقلامی همچون مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، گوشت و حبوبات است، گفت: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مردم و مدافعان سلامت خواهد بود.

بازار 

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...