نسخه چاپی

۲۰ درصد از كارآگاهان كشور در تهران هستند

 ?? درصد از کارآگاهان کشور در تهران هستند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت اعلام كرد ۲۰ درصد از كارآگاهان كشور در تهران مستقر هستند.

به گزارش نما ، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: سال ۹۹ یک سال خاص و ویژه ای بود، دلیل خاص بودنش اول کرونا بود که این مؤلفه در مأموریت‌های پلیس آگاهی تأثیرگذار بود.


وی افزود: علیرغم شرایط کرونایی هیچ تعطیلی در مأموریت‌های پلیس آگاهی نداشتیم، میانگین روزانه ۱۷۰۰ نفر به مجموعه پلیس آگاهی مراجعه می‌کنند و سعی کردیم وضعیت خوبی را برای مردم ایجاد کنیم.


سردار لطفی بیان کرد: ما یک محدودیت‌هایی را برای نگهداری مجرمین باید ایجاد می‌کردیم که این کارمان را سخت کرد و همچنین اجرای محدودیت‌هایی که در سطح شهر عملیاتی می‌شود بر عهده پلیس آگاهی هم بود.


رئیس پلیس پایتخت گفت: بلافاصله خودمان را با شرایط کرونایی هماهنگ کردیم، بعد از تغییراتی که در حوزه سکه و طلا افتاد ما تغییر رفتاری را در مردم مشاهده کردیم که افراد اقدام به انباشت طلا و سکه در منازل کردند.


وی ادامه داد: افزایش قیمت خودرو، قطعات و موبایل تأثیرگذار بر افزایش سرقت در این حوزه‌ها داشت.


سردار لطفی بیان کرد: شاهد یک روند بی سابقه خرید و فروش در فضای مجازی بودیم که با اتحادیه طلا و جواهر صحبت کردیم بر این رفتار نظارت داشته باشند.


رئیس پلیس پایتخت گفت: در تهران وضعیت خوبی را در ارتباط با جرایم مربوط به پلیس آگاهی داریم. در تهران ۱۳ میلیون نفر جمعیت داریم اما تعداد جمعیت شناور مهم است که این افراد روزانه وارد تهران می‌شوند و غروب تهران را ترک می‌کنند که این جمعیت کار پلیس را سخت می‌کند.


وی ادامه داد: بیش از ۶۰ درصد از مجرمین طبق آمارها مجرمین غیر بومی هستند که این در استان‌های دیگر نیست.


به گفته سردار لطفی ۲۰ درصد از مجموعه کارآگاه‌های کشور در مجموعه پلیس آگاهی تهران بزرگ مشغول هستند.


رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: عملیاتی ترین پلیس آگاهی، پلیس آگاهی پایتخت است، تهران عملاً تبدیل به شهر شبانه روزی شده است که ضرورت دارد بعد از کرونا برای این موضوع راه حلی داشته باشیم.

تسنیم


۱۳۹۹/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...