نسخه چاپی

كشف ۲۱۱ هزار انواع "مواد محترقه" در كرمانشاه

کشف ??? هزار انواع "مواد محترقه" در کرمانشاه

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان كرمانشاه از كشف بیش از ۲۱۱ هزار انواع مواد محترقه در سطح استان طی روزهای نزدیك به چهارشنبه آخرسال خبر داد.

به گزارش نما ، سرهنگ جلیل سلطانی ، با اشاره به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال گفت: متاسفانه هرساله شاهد استفاده از انواع مواد محترفه در مراسم این شب هستیم، موادی که استفاده از آنها می تواند با آسیب هایی بویژه برای کودکان و نوجوانان همراه باشد.

وی افزود: در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی بطور ویژه در این ایام، برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه را در دستور کار قرار داده و طی مدت اخیر بیش از ۲۱۱ هزار انواع مواد محترقه در سطح استان کشف شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه ارزش ریالی این کشفیات را بیش از دو میلیارد ریال عنوان کرد.

وی از افزایش ۶۹ درصدی کشفیات مواد محترقه کم خطر در سطح استان خبر داد و افزود: متاسفانه کشفیات مواد محترقه پرخطر نسبت به سال گذشته بیش از پنج برابر افزایش داشته است.

این مقام انتظامی از دستگیری ۴۰ نفر در رابطه با عرضه مواد محترقه در سطح استان خبر داد.

سلطانی خاطرنشان کرد: بیشترین کشفیات مواد محترقه در استان توسط پلیس امنیت اقتصادی و در سطح شهرستان کرمانشاه صورت گرفته است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه در ادامه با هشدار نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه، از والدین خواست در روزهای مانده به چهارشنبه آخرسال بیش از پیش مراقب رفتارهای کودکان و نوجوانان خود باشند.

وی افزود: توصیه می شود والدین بستر بازی و شادی و نشاط را در محیط خانه فراهم کرده و در این شب همراه فرزندان خود باشند.

سلطانی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به وجود کرونا شرایط متفاوت‌تر از سالهای گذشته است و حضور در مکان های شلوغ در این شب ضمن احتمال آسیب دیدن افراد در پی استفاده از مواد محترقه، امکان انتقال کرونا را محتمل می کند، بنابراین توصیه می شود افراد حتما از حضور در مکان های شلوغ در این شب خودداری کنند.

ایسنا 

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...