نسخه چاپی

مطالبه تعویق آزمون دستیاری را در مجلس پیگیری می كنیم

مطالبه تعويق آزمون دستياري را در مجلس پيگيري مي کنيم

یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت كه درخواست ⁧‫پزشكان عمومی‬⁩ برای رعایت زمان مناسب ⁧‫آزمون دستیاری‬⁩ خواسته ای به حق و قانونی است و ما این مطالبه را در مجلس پیگیری می كنیم.

به گزارش نما ، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به درخواست تعویق برگزاری آزمون دستیاری نوشت: «درخواست ⁧‫پزشکان عمومی‬⁩ برای رعایت زمان مناسب ⁧‫آزمون دستیاری‬⁩، خواسته ای به حق و قانونی است،⁧‫ وزارت بهداشت‬⁩ و ⁧‫دیوان عدالت‬⁩ باید به مطالبات قانونی نخبگان جوان و سرمایه های علمی کشور توجه کنند. ما در ⁧‫خانه ملت‬⁩ خود را موظف به پیگیری مطالبات فرزندان نخبه ⁧‫ایران‬⁩ می دانیم.»

به گزارش ایسنا، طبق اعلام وزارت بهداشت و درمان زمان برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که پیش از این قرار بود هفتم اسفند سال جاری برگزار شود، ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود.

روز گذشته معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای با اشاره به تقاضای تعدادی از داوطلبین امتحان دستیاری برای تاخیر مجدد این آزمون اعلام کرد که این آزمون در تاریخ تعیین شده برگزار خواهد شد.

ایسنا

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...