نسخه چاپی

مرگ دردناك كودك رها شده در داخل خودرو!

عکس خبري -مرگ دردناک کودک رها شده در داخل خودرو!

كودكی كه بدون تهویه هوا در داخل خودرو برای چند ساعت محبوس شده بود بر اثر خفگی جانش را از دست داد.


به گزارش نما، سهل انگاری مربی کودکستان در رهاکردن کودک در داخل خودرو فاجعه آفرید. این کودک ۳ ساله که به مدت ۴ ساعت در داخل خودرو رها شده بود بر اثر عدم تهویه هوا و خفگی جانش را از دست داد. این اتفاق در تاریخ ۱۶ مارس و در منطقه «تامان ریا» مالزی رخ داد.

این کودک که هویتش مشخص نشده در راه انتقال از کودکستان به بیمارستان «سلطان عبدالحلیم» جانش را از دست داد. بنا به گزارش پلیس محلی این اتفاق هنگامی رخ داد که کودک پس از سوار شدن به خودروی کودکستان در ساعت ۷.۴۵ دقیقه روز ۱۶ مارس به مدت چند ساعت در خودرو رها شد. بنا به این گزارش راننده کودکستان پس از سوار کردن این کودک که کاملا سالم بود برای سوارکردن پنج کودک دیگر به منازل آن‌ها مراجعه کرد. این راننده ۴۹ ساله پس از سوار کردن پنج کودک دیگر و نشاندن آن‌ها در صندلی جلو به مقصد کودکستان حرکت کرد.

پس از رسیدن کودک به کودکستان یکی از مربیان پنج کودکی را که در جلوی خودرو سوار شده بود بودند از ماشین پیاده و به داخل کودکستان هدایت کرد. این در حالی بود که قربانی در صندلی عقب خودرو فراموش شده بود.

مرگ دردناک کودک

مربی کودکستان که متوجه غیبت کودک شده بود بلافاصله به پارکینگ مراجعه و این کودک را که کاملا بیهوش در صندلی عقب خودرو مشاهده کرد. این کودک از ساعت ۸ صبح تا ۱۲.۱۵ ظهر در حالی که در خودرو رها شده بود جانش را از دست داد. پس از حضور تیم اورژانس عملیات نجات (CPR) در محل حادثه انجام، اما آن‌ها موفق به احیای کودک نشدند. در ادامه این کودک به بیمارستان محلی منتقل شد که متاسفانه پس از رسیدن به بیمارستان مرگ وی مورد تایید قرار گرفت.

مرگ دردناک کودک

گفتنی است؛ در حالی که جسد کودک برای انجاک کالبدشکافی به بیمارستان دیگری منتقل شده، است، تحقیقات پلیس محلی مالزی در این باره ادامه دارد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۴۰۰/۱/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...