نسخه چاپی

والیبال ایران سال مهمی دارد/امیدوارم المپیك بهانه‌ی شادی مردم شود

عکس خبري -واليبال ايران سال مهمي دارد/اميدوارم المپيک بهانه‌ي شادي مردم شود

ملی پوش والیبال ایران با تاكید بر اینكه غصه خوردن فایده ندارد گفت: نیمه پر لیوان را نگاه كنیم و امیدوارم المپیك بهانه‌ای برای شادی چند ساعته مردم شود.


به گزارش نما، علی شفیعی درباره سالی که گذشت گفت: سال ۹۹ عجیب و غریب‌ترین سالی بود که برایم گذشت. سالی پر از تجربه‌های عجیب بود، زندگی در این سال درس‌های بسیاری به من داد که سعی می‌کنم از آنها استفاده کنم. کرونا به تنهایی برایم ترسناک نیست و بیش‌تر از کرونا نگران عزیزانم هستم.

* اگر تماشاگران و هواداران در سالن نباشند کار ورزشکاران بیهوده است

وی ادامه داد: کرونا حواشی ورزش را سخت کرد. شرایط برای تمرینات سخت بود. حضور تماشاگران در سالن‌های ورزشی را تحت تاثیر قرار داد. تماشاگران عامل شور، هیجان و اشتیاق در سالن‌های ورزشی هستند که امسال از این مورد محروم بودیم. اگر تماشاگران و هواداران در سالن نباشند کار ورزشکاران بیهوده است. به حضور تماشاگران در سالن نیاز داریم و به عشق آنها بازی می‌کنیم و نبودشان در سالن برایم سخت بود.

* دلم برای زمان‌هایی که کرونا نبود بسیار تنگ شده است

ملی پوش والیبال ایران افزود: به شرایط کرونایی عادت کرده‌ایم اما دلم برای زمان‌هایی که کرونا نبود بسیار تنگ شده است. روابط و رفت و آمدها بسیار تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت. چیزهای کوچکی بود که از آنها لذت می‌بردیم اما الان آنها را نداریم، وقتی نداریم تازه قدر آنها را می‌دانیم که چقدر همان چیزهای کوچک برایمان لذت بخش بوده است.



شفیعی درباره ابتلایش به ویروس کرونا گفت: در آماده سازی پیش فصل علایم کرونا داشتم اما تست PCR منفی شد. پس از مدتی تست خون دادم و متوجه شدم بدنم آنتی بادی داشته است! متوجه شدم تست PCR اشتباه بوده و در حقیقت به کرونا مبتلا شده بودم. حدود دو هفته‌ای از تمرینات دور بودم و مشکلی پیش نیامد. پیش از آغاز مرحله پلی آف نیز در سه بازی پایانی دور مقدماتی در حالی که مشکل و علایمی نداشتم تست PCRمثبت شد و نتوانستم کنار تیم باشم. در قرنطینه خانگی ماندم و نمی دانم چطور شد که پس از یک هفته تست PCRمنفی شد!

* سال ورزشی کوتاهی برای والیبالیست‌ها بود

وی اظهار داشت: سال ۹۹ از نظر ورزشی سال خوبی برایم نبود و خاطره‌ی شیرین ورزشی ندارم. از اینکه نتوانستیم با سایپا به جمع چهار تیم برتر راه یابیم و حذف شدیم تلخ‌ترین اتفاق ورزشی‌ام در این سال بود. سال کوتاه ورزشی برای والیبالیست‌ها بود چرا که فقط رقابت‌های لیگ را داشتند و المپیک به تعویق افتاد.

والیبال ایران سال مهمی دارد

ملی پوش تیم والیبال سایپا افزود: بسیار خوب بود که مسابقات لیگ برتر برگزار شد و تیم‌ها توانستند لیگ را بر خلاف دوره گذشته به پایان برسانند. به دلیل فشردگی بازی‌ها مصدومیت‌هایی برای برخی از بازیکنان پیش آمد. لیگی که گذشت تجربه جدیدی برای بازیکنان، فدراسیون و کمیته رویدادها و مسابقات بود چرا که تجربه این چنینی نداشتند. خدا را شکر لیگ برگزار شد و امیدوارم سال آینده با برنامه ریزی بهتر همراه شود.

* سعی کردم از اتفاقات تلخ درس بگیرم

شفیعی ادامه داد: اوایل سال ۹۹ ازدواج کردم و وارد زندگی متاهلی شدم و شیرین‌ترین اتفاق زندگی‌ام رقم خورد. تلخ‌ترین خاطره زندگی نیز خصوصی است و نمی‌توانم بیان کنم. سال عجیبی بود و سعی کردم بیش‌تر از آنها درس بگیرم تا بخواهم به اتفاقات تلخ فکر کنم. خوب شد که سال ۹۹ گذشت.

* والیبال ایران سال بسیار سخت و مهمی در پیش دارد

سرعتی زن تیم ملی درباره آغاز اردوهای ملی از ۷ فروردین ماه نیز گفت: مربی نام دار هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است. از ۷ فروردین ماه مرحله نخست اردو آغاز می‌شود و سپس «الکنو» از ۲۲ به اردو ملحق می‌شود. والیبال ایران سال بسیار سخت و مهمی در پیش دارد. امیدوارم تیم ملی بهترین نتیجه را در المپیک کسب کند. چند سال اخیر عضویت تیم ملی را دارم و به جرات می‌گویم بازیکنان بسیار بیش‌تر از مردم نگران هستند و تمام تلاش و سعی خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار خواهند بست.

* دوست دارم به دنبال اهدافم در ورزش حرفه‌ای بروم

وی با ابراز آرزوی سلامتی برای مردم بیان داشت: امیدوارم کرونا هرچه سریع‌تر از بین رود چرا که شرایط برای زندگی را سخت کرده است. دوست دارم به دنبال اهدافم در ورزش حرفه‌ای بروم. اواخر مسابقات لیگ فشار زیادی وارد شد و آسیب و دردهای کهنه‌ام برگشت به همین دلیل نتوانستم پیش خانواده‌ام بازگردم در تهران ماندم و کارهای درمانی را انجام دادم. ۲۸ اسفندماه به شمال و نزد خانواده ام رفتم. با توجه به شرایط کرونایی، عید و تعطیلات نزد خانواده هستم و از آب و هوای خوب شمال و کنار خانواده بودن لذت می برم.

* غصه خوردن فایده‌ای ندارد

والیبالیست تیم ملی تاکید کرد: شرایط سختی را می‌گذرانیم اما غصه خوردن فایده‌ای ندارد و فکر کردن به شرایط بد چیزی را تغییر نمی‌دهد پس تا می‌توانیم شاد باشیم و به نیمه پر لیوان نگاه کنیم. اگر جایی برای لذت بردن است لذت ببریم چرا که کرونا نشان داد چیزهای کوچک بسیاری بودند که لذت بخش بودند اما متوجه آنها نبودیم.

شفیعی در پایان گفت: امیدوارم شرایط طوری پیش رود که دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم آوردگاه المپیک بهانه‌ای برای شادی چند ساعته مردم شود.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...