نسخه چاپی

پژاك: نسرین ستوده سر ما كلاه گذاشت

پس از انتشار نامه نسرین ستوده به پارلمان اروپا، گروهك تروریستی پژاك كه نامی از خود و فعالیت‌های تجزیه طلبانه‌اش در این نامه ندیده است، حمایت خود از ستوده را قطع كرده و از وی انتقاد كرد.

به گزارش نما به نقل از دیده بان، در ادامه سیاست‌های غربی برای بحرانی نشان دادن وضعیت حقوق بشر در ایران، اتحادیه اروپا جایزه ساخاروف را به صورت رسمی در روز چهارشنبه به نسرین ستوده اعطا كرد.

"نسرین ستوده" وكیلی است كه با سوء استفاده از حرفه خود و با قبول كردن وكالت منافقین و اعضای گروهك‌های تروریستی مانند تندر، در مصاحبه‌های متعدد با بسیاری رسانه‌های معارض علیه ایران اقدام به سیاه‌نمایی می‌نمود و به علت همین اقدامات نیز مورد توجه بسیاری كشورهای غربی و جایزه‌های آنان قرار گرفته است.

در مراسم اعطای این جایزه، شیرین عبادی فردی كه در حمایت بی‌چون و چرا از بهائیان و یهودیان به شهره رسیده است، نامه نسرین ستوده را به نمایندگی از او خواند.

نامه ستوده با حواشی بسیاری نیز همراه بود كه از جمله این حواشی اعتراض تجزیه‌طلبان به متن این نامه بوده است كه تاكنون به حمایت از ستوده می‌پرداختند.

تجریه‌طلبان كُرد كه در دوماه اخیر در كنار بهائیان، منافقین و بودائیان میانماری از ستوده حمایت كرده بودند، با منتشر شدن نامه ستوده به پارلمان اروپا متوجه شدند كلاه گشادی بر سر آنها رفته است و به همین علت با انتشار یك بیانیه در سایت‌ رسمی خود اینگونه زبان به اعتراض گشودند:

«در پیامی كه توسط عبادی خوانده شد، از همه ملت‌ها و مذاهب ایران نام برده شده، ولی از ملت‌ كُرد نامی برده نشده. این در حالی است كه كُردها بصورت فعالانه در مطبوعات خود و بر روی شبكه‌های اجتماعی خود حمایت قاطع خود از نسیرین ستوده را اعلام داشته‌اند و با وی هم‌دردی كرده‌اند. این امر انتقادی است به آنچه كه هنوز در ایران به موجودیت كردها و تلاش‌های آنها پاسخی صمیمانه داده نشده است.»

در نامه ستوده به پارلمان اروپا، وی با اسم بردن از همه افرادی كه با عناوین حقوق بشری علیه ایران فعالیت می‌كنند تقدیر كرده تا نشان دهد كماكان ستوده توانایی این را دارد كه اسم رمزی برای سیاه‌نمایی حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران شود.

لازم به ذكر است در حالی نامه ستوده به پارلمان اروپا رسیده است كه معارضین نظام دائماً مدعی هستند زندانیان هیچگونه ارتباطی با خارج از زندان ندارند!

۱۳۹۱/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...