نسخه چاپی

عامل كشتار دبستان «سندی هوك» كیست؟+عكس

عکس خبري -عامل کشتار دبستان «سندي هوک» کيست؟+عکس

عامل كشتار دبستان سندی هوك جوانكی اهل شهر نیوتاون است؛یك فرزند طلاق كه در 20 سالگی هنوز هم با مادرش زندگی می كرده است.

به گزارش نمابه نقل از فارس، آدام لانزا اهل شهر نیوتاون کانتیکت است که به نظر می‌رسد روز جمعه خود را طور دیگری شروع کرده است.

وی به صورت مادرش نانسی شلیک کرده و سپس در حالی که مسلح به دست کم دو اسلحه دستی و یک تفنگ نیمه اتوماتیک بوده به دبستان سندی هوک می‌رود.

در آنجا وی قبل از کشتن خودش نزدیک به 20 کودک را نیز می‌کشد که بین 5 تا 10 سال سن داشته‌اند. در این حادثه 6 فرد بزرگسال نیز کشته شده‌اند. جسد نانسی لانزا در خانه آنها کشف شد.

یکی از اقوام این خانواده به شبکه ای بی سی گفته که آدام به طور کلی متعادل نبود. دوستان خانوادگی هم این پسر جوان را مشکل دار توصیف می کنند و نانسی را بسیار سخت گیر.

مقام های ایالتی و فدرال معتقدند که احتمال دارد زمانی مادر آدام در این دبستان ابتدایی کار می‌کرده. اگر چه به گفته اقوام وی معلم نبوده و یک داوطلب بوده است.

نانسی و پتر پدر آدام در سال 2009 از هم جدا شده بودند. پتر لانزا پدر آدام نایب رئیس شرکت GEcapital در نیوجرسی است.

رایان برادر 24 ساله آدام هم در یکی از شاخه‌های همین شرکت به مدت 4 سال کار می‌کرده است که وی نیز مورد بازجویی‌های پلیس قرار گرفته اما نه پدر و نه برادر هیچکدام توسط پلیس مظنون به شمار نیامده‌اند.

به گفته یکی از اقوام، رایان بیشتر در امور مالیاتی به فعالیت پرداخته است.

پلیس در ابتدا رایان را به عنوان قاتل شناسایی کرده بود اما وی با ارسال پیامهایی روی فیس بوک خود اعلام کرده که فرد تیرانداز او نبوده و وی تمام روز را سر کار بوده است. دوربین های مدار بسته و شرکت ارنست اند یانگ ادعاهای او را تأیید کرده اند.

پلیس در حال تحقیق است که آیا آدام هنگام تیراندازی مدارک هویتی برادرش را به همراه داشته است یا خیر. نه آدام و نه رایان هیچکدام دارای سوابق کیفری نبوده‌اند.

۱۳۹۱/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...