نسخه چاپی

كاهش ۴۵ درصدی مصرف بنزین/ جایگاه‌های كم فروش در معرض تعطیلی

عکس خبري -کاهش ?? درصدي مصرف بنزين/ جايگاه‌هاي کم فروش در معرض تعطيلي

رئیس كانون كارفرمایی جایگاه داران سوخت گفت: میزان مصرف بنزین در روزهای اخیر كاهش ۴۵ درصدی داشته و هنوز مصرف بنزین تحت تأثیر بیماری كرونا به میزان سابق نرسیده است.

به گزارش نما، ناصر رئیسی‌فرد، با اشاره به میزان مصرف بنزین در ایام عید نوروز اظهار کرد: مصرف بنزین در ایام عید کاهش‌یافته و میزان مصرف بین ۶۰ تا ۷۰ میلیون لیتر در روز برآورد می‌شود که در مقایسه با سال‌های گذشته کاهشی بوده است.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه داران سوخت تصریح کرد: میزان مصرف بنزین در روزهای اخیر کاهش ۴۵ درصدی داشته و هنوز مصرف بنزین تحت تأثیر بیماری کرونا به میزان سابق نرسیده است.

وی با اشاره کارمزد جایگاه داران سوخت در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه پرسنل، بالا رفتن نرخ بیمه و کمبود قطعات موردنیاز هزینه نهایی جایگاه داران حدود ۷۰ درصد افزایش‌یافته، اما علی‌رغم وعده‌های فراوان در سال گذشته، هنوز اقدامی از سوی شرکت پالایش و پخش صورت نگرفته و ادامه وضع موجود می‌تواند بسیاری از جایگاه داران را در معرض تعطیلی قرار دهد.

رئیسی فرد بیان کرد: کمبود برخی از قطعات موردنیاز باعث کاهش ظرفیت تعداد فراوانی از جایگاه‌های سوخت شده است به‌طور مثال در یکی از جایگاه‌های مورد بازدید از ۲۵ نازل سوخت‌گیری، ۱۲ عدد آن به دلیل کمبود قطعات امکان خدمات‌رسانی ندارد.

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه داران سوخت ادامه داد: قرار بود در قالب مناقصات شهرداری چندین قطعه زمین به متقاضیان برای احداث پمپ‌بنزین تحویل دهد، اما به دلیل مشکلات مالکیتی تعداد کمی واگذارشده و کمک چندانی به کاهش تراکم جایگاه‌های سوخت نکرده است.

وی در پایان گفت: شرایط جایگاه داران سوخت مناسب نیست و ادامه این مشکلات می‌تواند جایگاه‌های که فروش کمتری دارند سوخت را به از مدار خارج کند.
منبع: میزان

۱۴۰۰/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...