نسخه چاپی

تارتار: وسط انتقاد از استقلال، خوبی ما را هم ببینید/ بهتر بود فرد شناخته‌تری مدیر تیم‌ملی می‌شد

عکس خبري -تارتار: وسط انتقاد از استقلال، خوبي ما را هم ببينيد/ بهتر بود فرد شناخته‌تري مدير تيم‌ملي مي‌شد

سرمربی تیم فوتبال پیكان می گوید: كارشناسان فقط از عملكرد استقلال انتقاد نكنند و به بازی خوب پیكان هم توجه داشته باشند.

به گزارش نما، مهدی تارتار درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: ما دور برگشت لیگ برتر را تا اینجای کار خوب پشت سر گذاشته ایم و از چهار بازی هفت امتیاز به دست آورده ایم. این عملکرد خیلی خوبی است و در طول چهار بازی فقط دو گل دریافت کردیم و و در سه بازی هم دوازه بان مان را بسته نگه داشتیم. این نشان می دهد که ما پیشرفت خیلی خوبی داشته ایم و نسبت به شروع مسابقات تیم منسجم تری شده ایم.

وی درباره عملکرد تیم اش مقابل استقلال هم گفت: ما در برابر استقلال هم عملکرد خوبی داشتیم. با وجود اینکه برخی از ما انتقاد کردند و گفتند که پیکان موقعیت گلی نداشته است اما باید بگویم ما در بازی برابر استقلال یک ضربه ایستگاهی زدیم که توپ پس از سایش به تیر دروازه راهی اوت شد. در ادامه هم یک فرصت تک به تک را در زاویه بسته خراب کردیم و یک پنالتی صد درصد را هم داور برای ما اعلام نکرد. این صحبت هایی که مطرح می شود منصفانه نیست. بهتر است وقتی قرار است از تیمی انتقاد کنیم ارزش تیم مقابلش را پایین نیاوریم. استقلال زمانی خطرناک است که توپ را در اختیار ندارد و به همین خاطر ما در این بازی در بیشتر دقایق توپ را به حریف دادیم و به جای آن فضا را از این تیم گرفتیم. به غیر از یکی، دو فرصت موقعیت زیادی به استقلال ندادیم. در مجموع بازیکنان ما بازی خوبی را انجام دادند. کارشناسان بهتر است فقط از استقلال انتقاد نکنند و به بازی خوب تیم ما هم توجه داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در بخش دیگری از صحبت هایش به اشتباهات داوری اشاره کرد و گفت: همیشه گفته ام و باز هم می گویم از آقای عزیزی خادم به عنوان یک مدیر پرانرژی و جوان درخواست می کنم هر چه سریع تر سیستم VAR را به فوتبال بیاورد چون تیم ها به ناحق در جدول جا گرفته اند چون اشتباهات داوری وجود داشته و این اشتباهات هم البته سهوی بوده است اما با این حال اشتباه صورت گرفته است. در بازی برابر استقلال آقای کرمانشاهی توپ را دنبال می کرد اما صحنه خطا جای دیگری رخ داد که پنالتی بود. اگر سیستم VAR وجود داشت تیم ما به حقش می رسید. نه تنها در این بازی بلکه در بازی های دیگر هم ما از داوری لطمه دیدیم. در دیدار برابر پدیده داوری پنالتی ما را برگرداند و در دیدار برابر ذوب آهن هم همین اتفاق رخ داد. ما در بازی برابر ذوب آهن از داور تشکر کردیم چون به درستی پنالتی را برگرداند اما در دیدار برابر پدیده به ناحق پنالتی ما برگردانده شد و بازی را از دست دادیم. اگر آن سه امتیاز را می گرفتیم الان شرایط بهتری در جدول داشتیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال اقدام قدرتمندی برای آوردن سیستم VAR انجام بدهند.

او همچنین در ادامه درباره آینده تیم فوتبال پیکان هم گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و هدف ما این است که پیکان مثل سال گذشته دغدغه سقوط را نداشته باشد و جایگاه آبرومندی را به دست آوریم. انتظارات از ما بالاست و ما هم دوست داریم جایگاه آبرومندی به دست بیاوریم.

تارتار در بخش دیگری از صحبت هایش به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در برابر سوریه اشاره کرد و گفت: بازی کردن در برابر تیم هایی مثل سوریه خیلی نمی تواند به ما کمک کند. در این بازی بازیکنان ما خیلی زود به گل رسیدند و در ادامه انگیزه لازم را نداشتند تا همه توانایی خودشان را به نمایش بگذارند. هر چند در این بازی سوریه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما با بازی کردن برابر تیم هایی مثل سوریه نمی توانیم پیشرفت لازم را داشته باشیم. کادر فنی جدید باید در بازی های بزرگ تر ایرادات تیم اش را پیدا کند. اینکه فقط یک بازی انجام بدهیم خیلی نمی تواند به تیم ملی کمک کند.

او افزود: در بازی هایی که قرار است در بحرین برگزار شود هواداری حضور ندارد و در هر زمینی بازی کنیم کیفیت بازیکنان ایرانی به مراتب بهتر از تیم های حریف است. از نظر فردی بازیکنان ما کیفیت بسیار بالایی دارند اما اگر بتوانیم از نظر تیمی شرایط بهتری پیدا کنیم می توانیم امیدوار باشیم که بازی های بهتری را در پیش داشته باشیم.

وی در پایان درباره انتخاب خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و انتقادهایی هم که به این موضوع شد، گفت: باید به همه عزیزان زمان بدهیم. کسی که رئیس می شود باید به او زمان بدهیم تا کارش را بکند. بهتر بود که یک فرد شناخته تری مدیریت تیم ملی را بر عهده می گرفت اما آقای خورشیدی در مقطعی با خود من همکاری داشته و سوابق مدیریتی هم دارد. نظرم این است که باید به او زمان بدهند. اگر همه چیز خوب بود و نتایج خوبی به دست آمد مشخص می شود که همه تصمیمات درست بوده است اما اگر نتایج خوب نبود مشخص می شود که انتصاب ها خوب نبوده و باید انتقاد کرد.
منبع: ایسنا

۱۴۰۰/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...