نسخه چاپی

استیلی مدیرعامل شد

عکس خبري -استيلي مديرعامل شد

سعید شیرینی به عنوان رئیس هیئت مدیره و حمید استیلی به عنوان مدیرعامل شركت پیشكسوتان باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، کانون حمایت از پیشکسوتان پرسپولیس قرار است به شکل یک شرکت درآمدزا درآید و به سرعت در این مسیر گام برمی‌دارد تا در آینده خدماتی پایدار را ارائه کند.

هیئت مدیره این کانون در همین راستا روز جمعه تشکیل جلسه داد. این هیئت مدیره چندی پیش در گردهمایی تعدادی از پیشکسوتان و با آرای آنها انتخاب شده و حالا رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل هم مشخص شده‌اند.

در همان گردهمایی پیشکسوتان، همچنین مقرر گردید مدیر عامل باشگاه از میان پرسپولیسی‌های نسل اول مانند همایون بهزادی، حمید جاسمیان، جعفر کاشانی، حسین کلانی، محمود خوردبین، علی پروین و ... نفراتی را به عنوان هیئت امنای این کانون مشخص کند.

در ارتباط با این مسائل حمید استیلی گفت: پیشکسوتان در جلسه‌ قبلی که من به دلیل مسافرت در آن حضور نداشتم، آقای سعید شیرینی را به عنوان رئیس هیئت مدیره و من را با وجود آنکه خواسته بودم این مسئولیت را از من نخواهند، به عنوان مدیر عامل انتخاب کردند. در جلسه روز جمعه هم خواستم که این مسئولیت را واگذار کنم که موافقت نشد و خواستند تا زمانی که شرکت شکل واقعی به خود می‌گیرد، این مسئولیت را بر عهده داشته باشم.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات برای ثبت شرکت در حال انجام است. در جلسه روز جمعه که پنج ساعت به طول انجامید پیرامون این مسئله صحبت شد. در همین راستا روی این مسئله که شرکت را چگونه تجاری و درآمدزا کنیم بحث شد. اعضا همچنین درباره اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از پیشکسوتان مثل در نظر گرفتن حقوق ماهانه برای تعدادی از آنها، بیمه و صدور کارت‌های VIP هواداری به گفتگو و بررسی پرداختند.

استیلی همچنین خبر از برنامه ریزی برای بازی بین پیشکسوتان پرسپولیس و باشگاه آث‌میلان داد و افزود: در ایتالیا که بودیم پیرامون این مسئله صحبت شد که دیداری بین پیشکسوتان بالای 40 سال دو تیم در تهران انجام شود که در صورت تحقق این امر بسیاری از ستاره‌های نام آشنای باشگاه آث‌میلان جزو تیم اعزامی خواهند بود. البته یکسری شرایط مطرح شده است که باید فراهم شود و در جلسه اخیر هیئت مدیره پیشکسوتان در ارتباط با این موضوع نیز صحبت شد.

در صورت برگزاری این دیدار، عواید آن صرف امور خیریه خواهد شد.

۱۳۹۱/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...