نسخه چاپی

واكنش جالب زیدان به احتمال بازگشتش به یوونتوس

عکس خبري -واکنش جالب زيدان به احتمال بازگشتش به يوونتوس

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید احتمال حضورش روی نیمكت یوونتوس را رد نكرد.

به گزارش نما، پس از برتری خانگی 3 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گزارشکر شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» در حالی که از طریق تماس تلفنی آلساندرو دل‌پیرو را روی خط آورده بود، از زین‌الدین زیدان درباره احتمال حضورش در یوونتوس سؤالی پرسید.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پاسخ به این پرسش که «آیا دلت برای دل‌پیرو یا ایتالیا تنگ نشده است؟»، گفت: چرا دلم برای هر دو تنگ شده است، ایتالیا در قلب من جای دارد. من پنج سال در تورین بودم و یوونتوس هنوز هم برای من مهم است.

زیزو در حالی که در حال خندیدن با دل‌پیرو (همبازی سابقش) بود، همچنین درباره احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری یوونتوس در آینده اظهار داشت: در حال حاضر من سرمربی رئال مادرید هستم و باید ببینیم که در آینده چه خواهد شد.

زیدان 48 ساله که قرارداد فعلی‌اش با رئال مادرید تا تابستان 2022 اعتبار دارد، شایعات زیادی در خصوصش مطرح است و گفته می‌شود ممکن است در پایان فصل از این تیم جدا شود، این در حالی است که از یواخیم لو و رائول گونزالس به عنوان جانشینان‌ احتمالی او یاد شده است.

زیزو که تاکنون 11 قهرمانی مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای رئال مادرید به ارمغان آورده، بین سال‌های 1996 تا 2001 برای یوونتوس بازی می‌کرد.

در حال حاضر به خاطر فراز و نشیبی که یوونتوس در فصل جاری داشته، گفته می‌شود جایگاه آندره‌آ پیرلو در این تیم متزلزل است و ممکن است دیر یا زود مدیران این باشگاه ایتالیایی مسیر خود از او را جدا کنند.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...