نسخه چاپی

عوامل اجرایی انتخابات در بخش مركزی كرمان ۱۴۰۰ نفر هستند

بخشدار مركزی شهرستان كرمان گفت: ۵۵ حوزه انتخابیه و 181 كرسی شورای روستا در بخش مركزی شهرستان كرمان داریم و عوامل اجرایی انتخابات در این بخش ۱۴۰۰ نفر هستند.

به گزارش نما ، "محسن نوری" امروز 18 فروردین ماه در بازدید استاندار از روند ثبت نام انتخابات شوراهای روستا در بخشداری مرکزی شهرستان کرمان اظهار کرد: تاکنون ۸۱ نفر در بخش مرکزی برای حضور در انتخابات شوراهای روستا ثبت نام کرده اند.

وی افزود: ۵۵ حوزه انتخابیه و 181  کرسی شورای روستا در بخش مرکزی شهرستان کرمان داریم و عوامل اجرایی انتخابات در این بخش ۱۴۰۰ نفر هستند.

نوری با اشاره به اینکه 75 شعبه اخذ رای در بخش مرکزی داریم، تصریح کرد: در حال حاضر روند ثبت نام در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد.

بخشدار مرکزی کرمان در پایان اظهار کرد: ۴۰۰ روستا و آبادی و سه شهر در بخش مرکزی داریم. بخش وسیع است و با حداقل امکانات کار می کنیم.

به گزارش ایسنا، "علی بابایی" فرماندار کرمان نیز در این بازدید اظهار کرد: فرآیند برگزاری انتخابات در حال انجام و امور شعب اخذ رای و مسائل بهداشتی با توجه به کرونا در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه چارت سازمانی بخشداری متناسب با وضعیت بخش نیست، تصریح کرد: قیمت اراضی در برخی از روستاهای بخش مرکزی بالاست و در معرض تعرض افراد سودجو قرار دارن و درخواست داریم چارت سازمانی بخش مرکزی با وضعیت موجود متناسب شود تا پاسخگوی جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز باشد.

بابایی با اشاره به تعدد روستاها در کوهپایه کرمان تصریح کرد: تقاضا داریم کار در روستاهای کوهپایه به عنوان یک مجموعه پیش برود و یک هماهنگی در سیاست گذاری ها لحاظ شود.

ایسنا

۱۴۰۰/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...