نسخه چاپی

درخواست عمرو موسی از مخالفان مرسی

دبیر كل سابق اتحادیه عرب ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای گیری، از شركت كنندگان خواست كه به قانون اساسی رای منفی بدهند.

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت: عمرو موسی ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده مردم در پای صندوقهای اخذ رای گفت : از همه می خواهم که به پای صندوقهای رای گیری بروند و به قانون اساسی رای منفی بدهند.

از سوی دیگر مدحت الحداد یکی از اعضای اخوان المسلمین تاکید کرد: هرگز نمی توانیم تصور کنیم که به مساجد یا یکی از علمای مسلمان حمله شود.

وی افزود: از زمان ناپلئون بناپارت تا کنون یعنی از 215 سال قبل، به هیچ مسجدی در مصر حمله نشده است، اما برخی افراد نقابدار که خود را انقلابی می نامند به مساجد حمله می کنند.

الحداد بیان کرد: کسانی که به مساجد حمله می کنند از طرفداران و بازماندگان رژیم سابق هستند.

از سوی دیگر سعد الحسینی استاندار کفرالشیخ و عضو دفتر اجرایی حزب آزادی و عدالت گفت : امروز عید ملی است، زیرا در راستای تکمیل روند دموکراسی گام بر می داریم که گام مهمی در راستای تحقق اهداف انقلاب است.

وی افزود: همه مخالف خشونت از سوی هر کسی هستند و همه باید به مردم و تصمیمشان گردن نهند، اما به هر حال قانون اساسی ثبات امنیتی، سیاسی و اقتصادی به بار می آورد.

از سوی دیگر الیوم السابع گزارش داد: کمیته عالی انتخابات از احمد مکی وزیر دادگستری مصر درخواست کرده است که با توجه به حضور گسترده رای دهندگان در مقابل صندوقها، مدت رای گیری را برای یک روز دیگر تمدید کنند.

یک منبع قضایی در این راستا گفت : وزیر دادگستری از بیم شایعاتی درباره نتایج رای گیری با درخواست کمیته عالی انتخابات مخالفت کرده است.

۱۳۹۱/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...