نسخه چاپی

واكنش پورمحمدی به كاندیداتوری درانتخابات۹۲

رئیس سازمان بازرسی كل كشور گفت: هنوز تصمیمم برای حضور در انتخابات و كاندیداتوری ریاست جمهوری قطعی نشده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج، سفر خود به استان کردستان را غیرتبلیغاتی و غیرانتخاباتی، بلکه سفری کاری اعلام کرد و اظهار داشت: بنده برای انجام وظیفه به این استان سفر کرده‌ام.

وی افزود: هر فرد مسئولی که بخواهد کاندیدا شود نباید به خاطر اینکه شائبه‌ای مبنی بر تبلیغاتی خواندن سفرهایش پیش بیاید، وظیفه و مسئولیتش را رها کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: بازرسی به معنای سرکشی و وظیفه بازرس سرکشی و نظارت است که در صورت انجام نشدن این سفرها باید مسئولان این دستگاه مواخذه شوند.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیمم برای حضور در انتخابات و کاندیداتوری ریاست جمهوری قطعی نشده است،

گفت: این‌گونه سفرها در صورت کاندیدا شدن به لحاظ آشنایی با طیف‌های مردم و نیز آشنا شدن مردم با کاندیداها بسیار مفید و به نفع دو طرف خواهد بود.

پورمحمدی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در ارتباط با اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی و برنامه‌های بازرسی برای جلوگیری از تکرار این قضیه، گفت: سازمان بازرسی تذکرات زیادی داده است که اگر رعایت نشود، تکرار اختلاس وجود خواهد داشت.

وی نظارت به روز درون سیستمی و فعالیت‌های اداری سیستماتیک را از دیگر راهکارهای جلوگیری از تکرار اختلاس در کشور ذکر کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین به دستگیری تعدادی از متخلفان ارزی اشاره کرد و با عنوان این مطلب که یکی از متهمان بزرگ در این زمینه اهل کردستان است، افزود: گردش مالی بالایی در این قضیه انجام شده که بخشی از آن تخلف است و اکنون پرونده این مورد توسط بازپرسی در حال تعقیب است.

وی همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش فضای جامعه اشاره کرد و گفت: این فرمایشات به معنای عدم بازگویی مشکلات نیست بلکه به معنای این است که این موارد با لحن انتقام جویانه مطرح نشود.

پورمحمدی ضمن تاکید بر کمک رسانه‌ها به متعادل کردن جامعه همراه با ایجاد آرامش، از رسانه‌ها درخواست کرد به گونه‌ای عمل کنند تا انتقاد کننده در مسیر درست حرکت نماید.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان وضعیت عملکردی استان کردستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وجود فضای وحدت و همدلی، مشارکت بالای مردم در عرصه‌های مختلف و گزارش عملکرد مثبت نشان از وضعیت بهتر کردستان نسبت به گذشته است.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...