نسخه چاپی

اوباما به محل وقوع جرم می رود

رئیس‌جمهور آمریكا عصر امروز برای دیدار با خانواده‌های قربانیان حادثه تیراندازی مدرسه ابتدایی شهر نیوتاون، در محل وقوع جرم حاضر می‌شود.

به گزارش نما، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: بنا بر اعلام کاخ سفید، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا عصر امروز به شهر «نیوتاون» در ایالت «کانتیکت» که روز جمعه صحنه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه ابتدایی و کشته شدن 26 نفر از جمله 20 دانش‌آموز بود، می‌رود.

«جی کارنی» سخنگوی کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: «اوباما در نیوتاون با خانواده‌های قربانیان این تیراندازی دیدار خواهد کرد و ساعت 7 بعدازظهر به وقت محلی کانتیکت طی مراسمی مذهبی به سخنرانی خواهد پرداخت.»

بنا بر اعلام سخنگوی پلیس ایالت کانتیکت، یک تیرانداز 20 ساله به نام «آدام لانزا» روز جمعه گذشته پس از به قتل رساندن مادر خود، با خودرو به سمت مدرسه «سندی‌هوک» در شهر نیوتاون رفته و پس از حمله به چندین کلاس و تیراندازی در آن‌ها، 20 دانش‌آموز 5 تا 10 ساله و 6 نفر از کارکنان این مدرسه را به قتل رساند و سپس اقدام به خودکشی کرده است.

تیراندازی در این مدرسه ابتدایی آمریکا را در شوکی عمیق فرو برده و بار دیگر موجب بالا گرفتن انتقادات از قوانین حمل سلاح در این کشور شده است.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...