نسخه چاپی

درخواست ملك‌زاده از بهمنی

رئیس سازمان میراث فرهنگی با ارسال نامه ای به بهمنی رییس كل بانك مركزی، خواستار حذف پسوند گردشگری از بانك گردشگری و تغییر نام این بانك بدون قید واژه گردشگری شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در این نامه آمده است: در فرآیند شکل‌گیری ، تأسیس و راه‌اندازی بانک گردشگری ، پسوند گردشگری مشکلاتی را برای سازمان و آحاد مردم فراهم کرده ، به طوری که ابن بانک را به لحاظ حقوقی و مالکیتی متعلق به این سازمان می‌دانند و ابهاماتی را در این خصوص نزد افکار عمومی ایجاد کرده است.

ملک زاده در ادامه ، اصلاح موضوع با قید فوریت را درخواست کرده و خواستار تغییر نام بانک گردشگری شده است.

در نامه ملک زاده در عین حال بر توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از رسالت‌ها و مأموریت‌های ذاتی این سازمان و حمایت از بخش خصوصی جهت پیشبرد اهداف و تحقق سیاست‌های دولت به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه‌ای سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تاکید شده است.

پس از تشکیل بانک گردشگری ذهنیتی مبنی بر تعلق این بانک به سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شد و برخی رسانه ها نیز به ابهامات موجود در این زمینه دامن زدند ، به طوری که سازمان بارها مجبور به پاسخ گویی و شفاف سازی در این زمینه شد، ولی ابهامات موضوع هم چنان باقی است و مردم و سازمان را دچار مسایل و مشکلاتی کرده است.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...