نسخه چاپی

حداد عادل:

طرح اصلاح قانون انتخابات باز هم اصلاح می‌شود

عکس خبري -طرح اصلاح قانون انتخابات باز هم اصلاح مي‌شود

غلامعلی حدادعادل با اشاره به طرح اصلاح قانون انتخابات كه در دستور كار مجلس است، پیش‌بینی كرد كه باز هم اصلاحاتی در این طرح انجام گیرد.

به گزارش نما، حداد عادل در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، ضمن بیان مخالفتش با طرح اصلاح قانون انتخابات اظهار کرد:‌ من به کلیات این طرح هم رای ندادم.

وی که در نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی در غرفه ایسنا حضور یافته بود، افزود: بعد از اینکه کلیات این طرح رای آورد تلاش شد که موادی که از قانون اساسی اصلاح شود و تا حدود زیادی هم این کار انجام شد اما احتمالا باز هم اصلاحاتی روی این طرح انجام گیرد.

این عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به ماده 31 طرح اصلاح قانون انتخابات خاطرنشان کرد: این ماده با حضور یک عضو از مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی به عنوان عضو ناظر اصلاح شد.

حداد عادل در ادامه افزود: این طرح پس از تصویب مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان فرستاده می‌شود و اگر شورای نگهبان موادی را مغایر با قانون اساسی تشخیص دهد این طرح مجددا به مجلس باز می‌گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد، تنها به گفتن این جمله اکتفا کرد که همچنان منتظر بمانید.

حداد عادل همچنین با اشاره به لزوم مشارکت گسترده در انتخابات اظهار کرد: همواره مشارکت عمومی در همه انتخابات‌ها مطلوب بوده است، در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده باید تلاش کنیم مشارکت مردمی گسترده باشد و انتخابات چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی در پایان با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: نمایشگاه بسیار خوشحال‌کننده بود و عطش برای سازندگی بسیار مطلوب بود. جهاد دانشگاهی در این فضای عشق و علاقه باید مدیریت مناسبی داشته باشد و نیاز پژوهشگران را برطرف کند، نشاط خوب پژوهشگران مایه امیدواری است.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...