نسخه چاپی

چهار فرنگی‌كار كشورمان به فینال رسیدند

عکس خبري -چهار فرنگي‌کار کشورمان به فينال رسيدند

دور مقدماتی رقابت‌های كشتی فرنگی قهرمانی آسیا با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در شهر آلماتی قزاقستان به پایان رسید و كه چهار نماینده كشورمان راهی فینال شدند.


به گزارش نما، سی و یکمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز با مصاف مدعیان اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم آغاز که در پایان دور مقدماتی، نتایج فرنگی‌کاران کشورمان به شرح زیر مشخص شد:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار نخست با توجه به سر وزن نرسیدن جین هیوک کیم از کره جنوبی به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر داواباندی مونخ اردن از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دادمرز در این مرحله مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور اول با نتیجه ۵ بر صفر اورماتبک آماتوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۷ المورات تاسمرادوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر ۵ از سد هان جائه چانگ از کره جنوبی گذشت و راهی فینال شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی با توجه به حضور نیافتن کشتی گیران عراقی و فلسطینی به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد،. پشتام در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۷ مقابل سینگ گورپریت دارنده مدال نقره آسیا از هند به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت. وی در کشتی بعد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر ۴ از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه ۹ بر یک مورات رامانوف از قرقیزستان مبارزه می‌کند. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف سهراب فاتویف از ازبکستان رفت و با شکست دادن او راهی فینال شد.
منبع: مهر

۱۴۰۰/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...