نسخه چاپی

تناقضات عجیب در صدور دستورالعمل های كرونایی!

عکس خبري -تناقضات عجيب در صدور دستورالعمل هاي کرونايي!

در روز چهاردهم فروردین از شیوع بیماری و تشدید آن در رسانه‌های مختلف صحبت شد و از همان روز دستور تعطیلی فعالیت های مذهبی در ماه مبارك و تلویحا در شب‌های قدر اعلام شد! چطور ممكن است دولتی كه یازدهم فروردین هنوز بخشنامه ای برای روز طبیعت نداده برای چهل روز آینده ی محافل دینی حكم صادر می‌كند؟

در ماه‌های اخیر و خصوصاً در ایام نوروز و بعد از آن تصمیماتی از سوی ستاد کرونا اعلام و به اجرا گذاشته شد که در خوش بینانه ترین حالت ناشی از بی تدبیری در صدور بخشنامه ها بوده است. کار به جایی رسید که حتی مسئولان وزارت بهداشت در برنامه‌های زنده تلویزیونی به شدت از عمل نکردن به خواسته های آنها در ستاد کرونا گلایه داشتند. اینکه آیا از اسفند ماه پیش‌بینی تشدید بیماری در آغاز سال جدید می‌شد یا خیر؟ اگر نمی‌شد نشان از بی برنامگی و ضعف داشت و اگر می‌شد چرا هیچ دستورالعمل بازدارنده‌ای صادر نشد؟

از طرفی ناگهان بلافاصله در روز چهاردهم فروردین از شیوع بیماری و تشدید آن در رسانه‌های مختلف صحبت شد و از همان روز دستور تعطیلی فعالیت های مذهبی در ماه مبارک و تلویحا در شب‌های قدر اعلام شد! چطور ممکن است دولتی که یازدهم فروردین هنوز بخشنامه ای برای روز طبیعت نداده برای چهل روز آینده ی محافل دینی حکم صادر می‌کند؟ همین تناقضات آشکار موجب ایجاد موجی از نارضایتی در بین متدینین و محافل و مجامع دینی شد که امیدواریم حدس و گمان های ما درباره این دوگانگی رفتاری نادرست بوده و پاسخ روشن و مشخصی از سوی مسئولان ستاد کرونا در این رابطه بیان شود.

۱۴۰۰/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...