نسخه چاپی

تلاش پیروان و جامعتین برای ارائه نامزد مشترك

عضو جامعه مدرسین گفت: در دیدار اخیر تاكید شد كه هركس به‌ دنبال راه خود نرود لذا اعضا بر نامزد واحد یا افرادی كه از نظر شرایط نزدیك به هم باشند، تاكید داشتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در جلسه اخیر جامعه مدرسین با جبهه پیروان، مطالبی در ارتباط با شرایط کنونی کشور و مسائل انتخابات مطرح شد.

آیت‌الله ممدوحی عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه در این دیدار بر لزوم همدلی و عدم تشتت تاکید شد، اظهار داشت: در این جلسه همچنین بحث شد که فرد اصلح باید مورد توجه قرار گیرد و فرقه‌گرایی نشود.

وی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین خواسته آیت‌الله یزدی از جبهه پیروان چه بود، متذکر شد: همدلی مهم‌ترین بحث این جلسه بود،‌ یعنی تاکید شد باید به ‌دنبال کسانی بروند که مورد قبول باشند و هرکس دنبال راه خود نرود لذا اعضا بر نامزد واحد یا افرادی که از نظر شرایط نزدیک به هم باشند، تاکید داشتند.

«آقای عسگر اولادی نیز در این دیدار گفت که جبهه پیروان تابع است چراکه بدون روحانیت نمی شود کار کرد.»

سجادی سخنگوی جبهه پیروان نیز درباره جزئیات بیشتری از دیدار روز جمعه تصریح کرد: در این دیدار نظرات جبهه درباره انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه شد و آنها هم درباره لزوم همگرایی و ائتلاف اصولگرایان مطالبی را مطرح کردند.

بر پایه این خبر کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان نیز درباره جلسه اخیر با آیت‌الله یزدی، درباره مباحث مطرح شده مبنی بر لزوم ارائه نامزد مشترک تصریح کرد: «ارائه نامزد مشترک» ترجمان این است که 15 تشکل جبهه پیروان از روحانیت تبعیت کامل دارند.

وی افزود: جبهه پیروان همیشه در انتخابات همراهی کامل با جامعتین داشته لذا حرکت به سمت ارائه نامزد مشترک برای همراهی کامل و جلوگیری از تشتت، حرف درستی است.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...