نسخه چاپی

حال جسمی آیت‌الله تهرانی از زبان فرزند ایشان

فرزند آیت‌الله تهرانی گفت: پزشكان هر كاری كه از دستشان بر می‌آید، انجام می‌دهند اما ما به لطف الهی و دعای مردم امیدوار هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، صدیقه کلهر فرزند ارشد آیت‌الله مجتبی تهرانی درباره حال جسمی پدرش گفت: سال گذشته، حال جسمی پدر خوب بود اما چون یک ناراحتی داشتند باید تحت درمان قرار می‌گرفتند از این رو داروهایی مصرف می‌کردند که عوارضی را به دنبال داشت.


وی با اشاره به عوارض استفاده از آن داروها در طولانی‌مدت اظهار داشت: پدر داشتند خود را برای جلسات مراسم دهه اول محرم آماده می‌کردند و سه شب را هم در یکی از بیمارستان‌ها بستری بودند اما با آغاز ماه محرم از یکی از برادرهایم خواستند تا ایشان را از بیمارستان مرخص کند.


دختر آیت‌الله تهرانی ادامه داد: ‌آن زمان حال پدر خیلی هم بد نبود و بعد از اینکه 2-3 شب اول ماه محرم دوباره حالش بد شد او را به بیمارستان برگرداندیم و پزشک ایشان می‌گفت ما که گفته بودیم نباید پدر را از بیمارستان مرخص کنید.


وی درباره زمان مرخص شدن آیت‌الله تهرانی گفت: واقعا دلمان می‌خواهد که در منزل از پدر مراقبت کنیم اما حقیقتا این توان در ما وجود ندارد، همچنین شرایط جسمی ایشان به گونه‌ای نیست که در منزل بتوانیم از ایشان مراقبت کنیم، چرا که در این صورت ممکن است حالشان بدتر شود. علاوه بر این، کادر بیمارستان نیز مراقبت ویژه‌ای از پدر انجام می‌دهند.


فرزند آیت‌الله تهرانی افزود: پزشکان، هر کاری که از دستشان بر می‌آمد انجام داده‌اند و فقط باید خداوند ما را کمک کند. با وجود اینکه علم بشر، پیشرفت‌های زیادی داشته است اما همه چیز در برابر اراده خداوند متعال ناتوان است و ما به لطف الهی و دعای مردم امیدوار هستیم.


صدیقه کلهر در پایان این ملاقات اظهار داشت: مادرم نیز سختی‌های بسیاری را در مراقبت از پدر متحمل شده و با تمام وجود، شبانه‌روز از پدر مراقبت می‌کنند.


فرزند ارشد آیت‌الله تهرانی در پاسخ به درخواست خبرنگار فارس برای ورود به اتاق و ملاقات این استاد اخلاق از نزدیک، گفت: داروهایی که پدر مصرف می‌کنند عوارضی دارد که ممکن است برای اطرافیان بیماری‌های عفونی را به دنبال داشته باشد.


به گزارش فارس، چند روز پیش یک عمل جراحی روی آیت‌الله تهرانی در یکی از بیمارستان‌های تهران انجام داده است و این استاد اخلاق پس از آن ،به بیمارستان دیگری منتقل شده است.


ضمن آرزو برای بهبودی آیت‌الله تهرانی،‌ برای شفای عاجل این استاد اخلاق «حمد شفا» قرائت می‌کنیم.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...