نسخه چاپی

نكیسا: گل دوم پرسپولیس كمر الریان را شكست/ تیم گل‌محمدی عزم خود را برای قهرمانی جزم كرده است

عکس خبري -نکيسا: گل دوم پرسپوليس کمر الريان را شکست/ تيم گل‌محمدي عزم خود را براي قهرماني جزم کرده است

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس شانس آورد كه پس از گل اول خود بلافاصله گل دوم را هم به ثمر رساند و این موضوع كمر الریان را شكست.

به گزارش نما، نیما نکیسا درباره برتری سه بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الریان قطر اظهار داشت: ابتدا به خانواده نادر دست نشان، جامعه فوتبال ایران و مازندران درگذشت وی را تسلیت گفته و برای علی خسروی هم که در بیمارستان بستری است آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود: درباره این بازی باید گفت یحیی گل‌محمدی نیمه مربیان را از لورن بلان مشهور و پرآوازه برد. مقابل تیمی مثل الریان با سرمربی نامدارش اگر در نیمه اول یک بر صفر عقب بیفتید، بازگشت‌تان خیلی سخت می‌شود. با تیم پاس مقابل الریان در دوحه و تهران بازی کرده‌ام و می‌دانم این تیم با پیش افتادن کار را برای حریف خود سخت می‌کند. نکته مهم این مسابقه باز شدن پای شهریار مغانلو به گلزنی بود و امیدوارم هرچه ‌سریع تر برای آل کثیر هم این وضعیت ایجاد شود تا بتواند خودش را از لحاظ روحی به سطح ایده‌آلی برساند.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که اسطوره‌ای به نام سید جلال در پرسپولیس حضور دارد که مانند یک ستون بالاترین کمک را به این تیم و کادرفنی‌اش که همگی آنها حاصل مکتب پرسپولیس هستند می‌کند. در بازی با الریان کمال کامیابی نیا هم عملکرد خوبی داشت. سیامک نعمتی هم فوق‌العاده بود و در شب تولدش خوب کار کرد. امیدوارم پرسپولیس در بازی های آینده همین قدر با اقتدار، بشاش و شاداب باشد و بتواند دل مردم را شاد کند.

نکیسا ادامه داد: به نظر من شانسی که پرسپولیس آورد این بود که بلافاصله پس از به ثمر رساندن گل اول، گل دوم را هم وارد دروازه الریان کرد. این موضوع سبب شکستن کمر تیم قطری شد. خود شجاع خلیل‌زاده هم امشب 3-2 موقعیت تک به تک را از پرسپولیس گرفت و این بازیکن هم خیلی خوب بازی کرد. تیم یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم عملکرد کاملا متفاوتی از نیمه اول ارائه کرد. پرسپولیس در نیمه دوم سراسر هجومی بود که فعل خواستن را صرف کرده و پرتلاش و خستگی ناپذیر نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس نشان داد عزم خود را برای رسیدن به قهرمانی جزم کرده است. البته من به سه نماینده دیگر کشورمان هم امیدوار هستم و دوست دارم همگی به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند زیرا پتانسیل این کار را دارند. ما پیشکسوتان باید این موضوع را جا اندازیم که هر چهار تیم اعزامی به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی کشورمان هستند. خود من تراکتوری، پرسپولیسی، استقلالی و فولادی هستم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: بازی‌های داخلی کشور کری خوانی دارد اما دیدارهای خارج از کشور کری ندارد. آقایانی که شناسنامه باشگاه هستید، مردم به شما نگاه می‌کنند و گفتن برخی حرف‌ها با برد یا باخت تیم رقیب زیبا نیست. این کشور اصالت و قدمت دارد و آدم‌های بزرگی در آن هستند. بهتر است خودمان را دشمن شاد نکنیم. هر تیمی از ایران به رقابت‌های لیگ قهرمانان برود برای من حکم تیم ملی ایران را دارد.

نکیسا افزود: تنها بحثی که باید به عنوان رسالت مدنظر قرار بگیرد، این است که مربی هر چهار تیم ایرانی حاضر در این مسابقات اهل کشورمان و بازیکن ملی‌پوش بودند. از همه مهم‌تر فهمیدن این موضوع است که چه مقدار در ایران بضاعت داریم. تقریبا به جز جواد نکونام که یک دوره بعد از ما وارد تیم ملی شد، سرمربی سه تیم دیگر بچه‌های نسل 98 هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه حضور این مربیان مستعد در فوتبال ایران جای تبریک دارد. به همین دلیل باید در ساختار مدیریتی جلوی انصراف مالکان برخی باشگاه‌ها را بگیریم زیرا فوتبال‌مان پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. روی هم رفته قیمت بازیکنان و مربیان چهار تیم ما به اندازه پول 20-15 بازیکن الریان و السد نمی شود اما همین تیم های متمول مقابل تراکتور، استقلال، پرسپولیس و فولاد زانو زده‌اند.

دروازه‌بان سابق تیم ملی تصریح کرد:‌ استقلال در خاک عربستان به الاهلی که حرف برای گفتن دارد پنج گل زد و همه این موارد سبب خوشحالی و نویدبخش روزهای خوب برای فوتبال ایران است. ان شالله تیم ملی ایران هم با وجود نتایج بدی که در گذشته و با فعل و انفعالات فدراسیون و سرمربیگری‌اش به دست آورد بتواند در ادامه با اسکوچیچ موفق باشد.
منبع: فارس

۱۴۰۰/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...