نسخه چاپی

پاری‌سن‌ژرمن خواهان جذب ستاره میلان

عکس خبري -پاري‌سن‌ژرمن خواهان جذب ستاره ميلان

هافبك تركیه‌ای تیم فوتبال میلان مورد توجه باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.


به گزارش نما، هاکان چالهان‌اوغلو که قرارداد کنونی‌اش با میلان در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، هنوز به توافقی با سران این باشگاهی ایتالیایی برای تمدید قرارداد نرسیده است. طبق گزارش‌های منتشرشده در حال حاضر بین دستمزد درخواستی این هافبک ترکیه‌ای برای امضای قرارداد جدید و رقم پیشنهادی باشگاه میلان، یک میلیون یورو اختلاف‌ وجود دارد، از این‌رو این بازیکن در حال حاضر به درهای خروجی میلان نزدیک است.

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ پس از باشگاه‌های منچستریونایتد، یوونتوس و اینتر، حالا پاری‌سن‌ژرمن هم نگاهش را معطوف به جذب چالهان‌اوغلوی 27 ساله کرده است. مدیر برنامه‌های این بازیکن اولویت را تمدید قرارداد با میلان گذاشته اما وقت به سرعت برای میلانی‌ها در حال سپری شدن است و در نهایت هاکان می‌تواند در تابستان پیش‌رو به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده بودند که هافبک پیشین بایرلورکوزن در حال حاضر دستمزد سالیانه 2.5 میلیون یورو از میلان می‌گیرد اما مدیر برنامه‌های او خواهان دستمزد 6 میلیون یورو در سال برای امضای قرارداد جدید شده است.

این هافبک ترکیه‌ای این فصل در 35 بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 7 گل، 11 گل هم برای هم‌تیم‌هایش ساخته است.
منبع: تسنیم

۱۴۰۰/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...