نسخه چاپی

اینها را روی سنگ قبر هیلاری بنویسید!

تردیدی نیست كه سیاست خارجی آمریكا در سال 2012، مبتنی بر دیپلماسی نبوده و بیش از آن برپایه سیاستی برپایه قلدری، تجاوزگری، تهدید، ریاكاری، مداخله‌جویی و حمایت از تروریست ها و نقض تمامی قوانین بین‌المللی بوده و همه اینها فهرستی از اعمال ننگ‌آور است كه بایستی بر روی سنگ قبر هیلاری كلینتون نوشته شود.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري پراودا نوشت: آمريكا با همراهي محور فرانسه و انگليس به همراه تركيه و كشورهاي عربي شوراي همكاري خليج فارس معرضين سوريه را بعنوان به اصطلاح "تنها نمايندگان قانوني" مردم سوريه به رسميت شناخته اند. بايستي پرسيد كه چه كسي براي اين تصميم گيري از مردم سوريه پرسش طرح نموده است؟ دوم آنكه نماينده قانوني مردم سوريه دولت سوريه به رهبري بشار اسد است كه طبق قانون بين الملل مشروعيت حكومت بر آن كشور را دارد و سوم آنكه چه كسي به رئيس جمهوري امريكا اين حق را داده كه در مورد مشروعيت يا عدم مشروعيت نمايندگان قانوني كشورها نظر دهد؟ نكته چهارم آنكه، آمريكا به چه دليل به محور فرانسه و انگليس پيوسته و معارضين سوري را برسميت شناخته است؟


بله، آمريكا همچون انگليس كه از تروريست ها در ليبي حمايت كرد اينك از تروريست ها در سوريه حمايت مي كند. پرسش اساسي در اينجاست: آمريكا چرا معارضين سوري را برسميت شناخت؟ آيا اوباما از جنايات تروريستي اين معارضين در سوريه بي اطلاع است؟ آيا نمي داند كه آنان مرتكب شكنجه، آدم ربايي و اعدام افراد شده اند؟ آيا وي نمي داند كه اين به اصطلاح "نمايندگان قانوني" به مدارس حمله كرده اند؟ آيا از حمله آنان به دمشق بي اطلاع است؟


فهرست اعمال ننگين آمريكا انجام عمليات تروريستي در ليبي و تخريب آن كشور و درگيري جنگ هاي فرقه اي در آنجا را نيز در بر مي گيرد. همچنين مي توان ايجاد بي ثباتي در شمال آفريقا را نيز به اين فهرست افزود. آمريكا نشان داده كه همراه با ناتو به مداخله گري پايبند است و نه به ديپلماسي.


در نتيجه، آمريكا ديگر كشوري قابل احترام در جامعه بين الملل قلمداد نمي شود. آمريكا و سگ هايش مسافت هاي 30 هزار پايي را براي تحميل دموكراسي مورد نظرشان مي پيمايند و به ساير كشورها حمله مي كنند.



آشكار است كه نظم نوين بين المللي حول محور كشورهاي برزيل، روسيه، چين و هند شكل خواهد گرفت و مشخص است كه نظرات افرادي چون اوباما، كامرون، هيگ و كلينتون نفرت انگيز است.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...