نسخه چاپی

آغاز ثبت نام متقاضیان عمره

سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام زائران ایرانی برای اعزام به سرزمین وحی خبر داد و زمان اعزام زائران ایرانی را دهه‌ی سوم دی‌ماه اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به هماهنگی و تمهیدات انجام‌شده و در صورت تحقق تمام موارد پیش‌بینی‌شده اعزام زائران به سفر عمره از دهه‌ی سوم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

در عملیات عمره‌ی سال 1392-1391 امکان اعزام تمام افرادی که دارای اولویت‌های 1 تا 300 ثبت نامی در سال 1387 عمره در بانک ملت باشند و نیز آن دسته از افرادی که در گروه‌های اعزامی بین 10 / 4 / 91 تا 29 / 4 / 91 ثبت نام و واریز وجه کرده و به‌دلیل صادر نشدن روادید مشرف نشده‌اند، در گروه‌های عمره فراهم شده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: برای دارندگان قبوض بانک ملی مربوط به سنوات 1386 و پیش از آن، متعاقبا تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت. همچنین تمام افرادی که بین 5 / 1 / 87 تا 5 / 3 / 87 در شعب بانک ملت ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند، با روش‌های مراجعه به سامانه‌ی اینترنتی بانک ملت www.bankmellat.ir، ارسال شماره‌ی ثبت نام خود به مرکز پیام بانک ملت (شماره 200034)از طریق پیامک، تماس با مرکز ارتباط تلفنی بانک ملت به شماره 1556، مراجعه‌ی حضوری به یکی از شعبه‌های بانک ملت می‌توانند از اولویت خود مطلع شوند.

تمام افراد پس از اطلاع از اولویت خود، آن را حتما روی کارت ثبت نامی خود درج کنند تا در زمان ثبت نام براساس اولویت‌های اعلام‌شده همراه گذرنامه‌ی معتبر (دارای حداقل هفت‌ماه اعتبار نسبت به زمان پرواز و اعزام) به یکی از کارگزاران اعلام‌شده مراجعه داشته باشند.

اعلام گروه‌ها و ثبت نام به‌صورت دو مرحله‌یی پیش‌بینی و در جراید استانی درج خواهد شد. اطلاعات تکمیلی و لازم در این زمینه متعاقبا در چند روز آینده از طریق رسانه‌ها و جراید به اطلاع عموم و واجدان شرایط تشرف خواهد رسید.

این نام‌نویسی برای افرادی است که در سال‌های گذشته ثبت نام کرده‌اند و اکنون می‌توانند برای اعزام به سرزمین وحی و انجام مناسک عمره‌ی مفرده، کاروان انتخاب کنند و سازمان حج و زیارت در حال حاضر نام‌نویسی جدیدی برای اعزام به عمره‌ی مفرده ندارد.

۱۳۹۱/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...