نسخه چاپی

اعتراف شیمون پرز به نقش هالیوود در انتشار افكار رژیم صهیونیستی

عکس خبري -اعتراف شيمون پرز به نقش هاليوود در انتشار افکار رژيم صهيونيستي

رئيس جمهور رژيم صهيونيستي، در سفر چهار روزه خود به لس آنجلس، از كمپاني «دريم وركس» ديدار كرد و در آنجا بار ديگر به ارتباط خاص ميان هاليوود و رژيم صهيونيستي اشاره نمود.

به گزارش فارس، «شيمون پرز» كه چند ماه پيش از اين نيز به عنوان ميزبان هيئت پنجاه نفره «كريتيو كو آليشن» متشكل از بازيگران و توليدكنندگان صنعت تلويزيوني و سرگرمي آمريكا در سرزمين اشغالي، به نقش صنعت سينماي هاليوود در پيشبرد اهداف رژيم غاصب صهيونيستي اشاره كرده بود، اين بار در سفر چهار روزه خود به لس آنجلس با مقامات هاليوودي ديدار كرده و بار ديگر به آن ها وظايف شان در قبال اين رژيم را يادآوري كرد.«پرز» همچنين با «كاتزنبرگ»، رئيس كمپاني فيلمسازي «دريم وركس» ديدار كرد. «پرز» به نقش يهودي ها در تاسيس تجارت استوديوهاي بزرگ فيلمسازي اشاره كرد و متذكر شد: نبايد ارتباط حياتي ميان هاليوود و آموزش را ناديده گرفت و بايد بدانيد كه كودكان بيش از سياستمداران به بازيگران اعتقاد دارند.

«شيمون پرز» پيش از اين نيز در سفر هاليوودي ها به فلسطين اشغالي خطاب به آن ها گفته بود: شما هاليوودي ها پيام اسرائيل را درجهان توزيع مي كنيد. به گزارش ورايتي، در سفر چهار روزه «پرز» به لس آنجلس، او با كساني چون «ريچ روس»، «بيلي كريتسال»، «استيون اسپيلبرگ»، «مايكل لنتون»، «ران مير»، «پيتر رايس»، «تام روتمن» و «باربارا استريسند» نيز ملاقات كرد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...