نسخه چاپی

احمد كریمی اصفهانی عنوان كرد:

سوء مدیریت دولت عامل اصلی كوچك شدن سفره مردم

عکس خبري -سوء مديريت دولت عامل اصلي کوچک شدن سفره مردم

دبیر كل جامعه اسلامی اصناف سوء مدیریت دولت دوازدهم را مهم‌ترین عامل افزایش قیمت‌ها و كوچك شدن سفره اقشار ضعیف جامعه دانست و تصریح كرد: دولت با توجه به عدم مدیریت لازم، بر افزایش قیمت‌ها دامن زده است.

احمد کریمی اصفهانی عضو هیئت مؤسس حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اهمیت کمک‌های مردمی در روزهای ماه مبارک رمضان و در شرایط فعلی اقتصادی کشور گفت: در اسلام به کمک به هم نوع توجه بسیاری شده است و کسی که از غم مردم به دور باشد مسلمان نیست همه ما وظیفه داریم به اقشار ضعیف جامعه و نیازمندان کمک کنیم در ماه مبارک رمضان که ماه خیر و کمک است باید با کمک‌های مردمی و کمک مؤمنانه که مورد توجه رهبری است باری از دوش اقشار ضعیف برداریم.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف سوء مدیریت دولت دوازدهم را مهم‌ترین عامل افزایش قیمت‌ها و کوچک شدن سفره اقشار ضعیف جامعه دانست و تصریح کرد: دولت با توجه به عدم مدیریت لازم، بر افزایش قیمت‌ها دامن زده است. کالا تابعی از قیمت دلار در ایران است و این امر باعث شده دلار که دولت آن را در قیمت بالا حفظ کرده بر سفره‌های مردم تأثیر بسیاری بگذارد در این شرایط فقرا فقیرتر شده و به جای آن جیب اغنیاء پر شده است. با این اوصاف کمک‌های مردمی نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

کریمی اصفهانی تأکید کرد: دولت‌ها بیش از سایرین برای حل مشکلات مردم وظیفه دارند تا حداقل زندگی مردم را اداره کنند متأسفانه این دولت با گرانی‌های اخیر به ویژه در دو سال گذشته عرصه را بر مردم تنگ کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت مدعی است اکنون تورم 30 تا 40 درصدی را تجربه می‌کنیم، این آمار درست نیست و برخی از کالاها تا 300 و 400 درصد هم افزایش داشته و از سوی دیگر دستمزدها با تورم و افزایش قیمت‌ها همخوانی ندارد این در حالی است که باید همخوانی بین هزینه و درآمد باشد که در این دولت این همخوانی به‌کلی از بین رفته است و مبلغ اندکی که در قالب کمک معیشتی و یارانه به مردم داده می‌شود پاسخگوی تأمین نیاز مردم نخواهد بود.

۱۴۰۰/۱/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...